Toon posts:

[PHP] Ik heb jullie nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of hier een apart topic voor is, maar ik heb gezocht en kon niks vinden.
Mijn excuses als dit niet staat waar het hoort.

Anyway, lets get to the point: Ik heb jullie hulp nodig dringend nodig.
Waarmee? Het zit als volgt, en voor jullie is het vast niet moeilijk:

Om mijn studie af te ronden moet ik als laatst (jaja, bijna klaar en ik wil van deze school af verdorie!) een site maken waarbij problemen ingevoerd kunnen worden, gewijzigd kunnen worden etc.
Mijn probleem is echter: PHP interesseert mij helemaal niets, dus het leren lúkt me gewoon niet (.
Maar school zou school niet zijn als er geen leerlingen waren die mij de gehele website kunnen sponsoren.
Dit is ook nu het geval.. ik heb heel de site met alle PHP scipts (44 stuks) die er bij horen en alleen nog moet bestuderen (de inhoud) voor ik het ga opleveren.

Echter: welke stappen ga ik nu ondernemen? De website moet ik nu gewoon draaiend hebben.
Het enige dat ik weet is dat ik een SQL server moet hebben draaien, om de database te laten runnen (?).

Nogmaals: iets dat mij niet interesseert is voor mij écht heel moeilijk om te leren.
Ik heb het al weer 2 weken opzij geschoven, alleen ik moet er nu toch echt even werk van maken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen zodat ik van deze school af kan en de opleiding kan gaan volgen die mij op alle gebieden interesseert.

Cheers.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Kut voor je. En nee.

Professionele website nodig?

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je wilt dus je eindopdracht door iemand anders laten maken om op die manier van school te komen? Denk niet dat dat de bedoeling is van GoT.

Anyway, je kunt een webdevelopbedrijf inschakelijk. Het kost wel wat geld. Je kunt ook mij wat geld betalen en dan maak ik het :P

• evolnick
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
we kunnen veel, maar hiermee niks :)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Idee van school is dat je er wat van leert...Tweakers is geen helpdesk...

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat heb je aan een diploma als je de vaardigheden die op je diploma/cijferlijst vermeld staan niet eens bezit?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als iets wat je nodig hebt voor je opleiding je echt niet interesseert, wordt het misschien hoog tijd dat je een andere opleiding gaat kiezen. Wij zijn er niet om jouw huiswerk te doen en evenmin om je alles voor te kauwen, dus veel anders dan je best erop doen of een andere gek te vinden die jouw vuile werk opknapt zit er niet op. Dit topic gaat dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zie alles hierboven.

Het is niet de bedoeling dat wij je huiswerk gaan doen omdat jij er te lui voor bent. Dat je er nu 2 weken voor hebt uitgetrokken is misschien wel leuk en aardig, maar ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je die tijd beter had kunnen nemen op de momenten dat het daadwerkelijk in de klas uitgelegd werd.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Maar school zou school niet zijn als er geen leerlingen waren die mij de gehele website kunnen sponsoren.
PRG zou PRG niet zijn, mocht dit topic niet dicht gaan. :)
en wel voor alle bovenstaande redenen.

[ Voor 10% gewijzigd door whoami op 04-05-2007 14:58 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.