Hallo forummers!
IK SNAP HET NIET!!!
Ik heb de volgende frames pagina:
in tussen.html heb ik het volgende staan:
het plaatje "2punt.gif" is 9x2 pix breedt met 1 punt in het midden waardoor ik op de site dus een lijn van boven naar onder krijg.
Waarom krijg ik op de site in dat frame dat ik in het frame naar links en rechts kan bewegen, het plaatje kan ik dus bewegen. En waarom komen er pijltjes links en rechts van deze lijn om het frame te resizen terwijl ik dit uit heb gezet?
Het zal vast een hele domme beginnersfout zijn, maar ik kom er niet uit!!
hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en me kan helpen!
Groetjes!
IK SNAP HET NIET!!!
Ik heb de volgende frames pagina:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <HTML> <HEAD> <TITLE>PBC D'r Sjtee Uul</TITLE> </HEAD> <FRAMESET ROWS="3,*,3"> <FRAME SRC="omlijning.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAMESET COLS="3,*,9,700,9,*,3"> <FRAME SRC="omlijning.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="links.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="tussen.html" NORESIZE frameborder="no" SCROLLING=NO> <FRAMESET ROWS="75,*,50"> <FRAME SRC="boven.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="center.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="onder.html" NORESIZE frameborder="no"> </FRAMESET> <FRAME SRC="tussen.html" NORESIZE frameborder="no" SCROLLING=NO> <FRAME SRC="rechts.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="omlijning.html" NORESIZE frameborder="no"> <FRAME SRC="omlijning.html" NORESIZE frameborder="no"> </FRAMESET> </HTML> |
in tussen.html heb ik het volgende staan:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <HTML> <HEAD> <TITLE>PBC D'r Sjtee Uul</TITLE> </HEAD> <BODY background="2punt.GIF"> </BODY> </HTML> |
het plaatje "2punt.gif" is 9x2 pix breedt met 1 punt in het midden waardoor ik op de site dus een lijn van boven naar onder krijg.
Waarom krijg ik op de site in dat frame dat ik in het frame naar links en rechts kan bewegen, het plaatje kan ik dus bewegen. En waarom komen er pijltjes links en rechts van deze lijn om het frame te resizen terwijl ik dit uit heb gezet?
Het zal vast een hele domme beginnersfout zijn, maar ik kom er niet uit!!
hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en me kan helpen!
Groetjes!
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 04-05-2007 16:38 ]