Toon posts:

Iexplorer sluit vanzelf na enkele seconden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij heeft het vreemde verschijnsel dat als je de internet explorer aaklikt ..komt iexplorer even naar boven en sluit dan na twee seconden vanzelf weer.

Heb in eerste instantie even alle antivirus software en firewalls afgesloten, daarna iexplorer een keer opnieuw geinstalleerd, maar probleem is er nog steeds.

Toen een keer een andere gebruiker aangemaakt en ingelogd, maar onder dit account ontstaat hetzelfde probleem, zelfs in de veilige modus.

Heb gekeken in de log, loggen staat wel aan, maar niks geen meldingen. Lijkt dat iets tegenhoudt dat iexplorer kan opstarten....je ziet heel even het scherm en daarna valt ie vanzelf weer weg.

Kennen jullie dit verschijnsel? Wat moet ik hier mee? Heeft het te maken met een virus of iets dergelijks? Heb al heel internet afgezocht.

Met vriendelijke groet

Verwijderd

Topicstarter
oo ja ! ben nog vergeten te melden dat ik geen enkele foutmelding krijg ...dus heb gewoon geen aanwijzingen, waarom die iexplorer steeds vanzelf afsluit. En het lijkt niet uit te maken welke internetpagina ik open

b.v.d.

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een update ..heb het zelf geprobeerd in de veilige modus ...nu start ieplorer wel normaal op en blijft staan.