Toon posts:

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eens student en ik ben op zoek naar een laptop. Ik heb zelf al wat op internet gezocht en kwam toen bij deze twee laptops uit:
HP PAVILION DV6248
SONY VAIO VGN-N21E/W

Ik zal laptop vooral gaan gebruiken voor mijn studie, het downloaden van films en muziek en heel af en toe een game. Welke van deze twee laptops is dan de beste?

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Je eigen ingeving met betrekking tot de laptops? Waarom deze keuze? Wat heeft de een dat de ander niet heeft? Een vergelijkingstabelletje? Ik vind dit nogal een magere inzet.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:16
Ik zou iig voor de HP gaan vanwege de 2 GB mem en de grafische chip... Maargoed, als je niet gamed en alleen internet en office gebruikt dan zal je dat nooit ten volle benutten..

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

jorisW, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.