Toon posts:

TV out op G400Max

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een klein vraagje; ik heb een G400Max en vorige week ook maar eens een tv out verloopje voor het bijgeleverde kabeltje gekocht naar Scart, nu krijg ik heel leuk Dualhead op m'n tv, dat werkt natuurlijk voor geen meter dus dat heb ik er alweer af gekickt maar wat me opviel was dat ik geen streaming dingen op die tv kan krijgen. Dus als ik een Divx af wil spelen dan zie ik nix op dat beeld, hoe kan dit?

Moet ik misschien de tv op de primary output aansluiten? :?

• mj.oke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-10-2019
Misschien helpt het als je de dualhead funktie op clone set, dan krijg je op allebij de beelden hetzelfde.

het probleem is denk ik aan de drivers te wijten, daarin word ook uitgelegt dat op de 2de monitor geen video stream ondersteund word, met hele oude drivers nog wel, ik weet ook niet waarom, ik dacht dat het alleen in w2k was maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik w2k dus het zou heel goed kunnen. Bah wat een nepgedoe dan. Clone heb ik al geprobeerd overigens maar dat werkte dus niet. Thnx anyway.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Met DVDMax kan ik bijna alle soorten filmpjes op m'n tv toveren, van RealVideo tot DivX, DVD, en MPG.
Voorwaarde is geloof ik wel dat de breedte van het filmpje in pixels door 32 deelbaar moet zijn.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X