Singapore zijn de Hardewaren daar goedkoper

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:52
Singapore zijn de Hardewaren daar goedkoper,want ik ben er in de buurt over een maandje!

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

Ja, zijn ze :)

• Erw
Mail me ff ok
reiziger22@hotmail.com

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57
Sim Lim Square

Ook voor al uw gekopieerde software :-)

Verwijderd

Hoezo mailen??

wat wil je weten dan?

• Erw
IK ben de komende weken niet instaat om hier techecken dus,hoeveel % goedkoper is de shit daar
reiziger22@hotmail.com

Verwijderd

Tja, ligt eraan waar je wat wilt kopen.

Winkelprijzen kan ik je echt niet geven, dat is nl. allemaal op dagbasis.
Maar o.h.a. liggen de prijzen daar een 20-25% onder de NL winkelprijzen.
Pas wel op met invoeren, want de douane is niet gek!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Volgens mij is het daarniet echt goedkoper hoor. Collega is er pas geweest en heeft er nix gekocht omdat het bijna nix scheelde (hij was er op doorreis)

Thailand is het wel goedkoper.. In maart 128mb PC133 dingetjes gekocht voor 225,-
:)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
zou ziezo daar geen merkloze produkten kopen, want dan heb je echt kans dat je met bagger thuis komt, en zelfs al staat er ABIT op dan weet je het nog niet zeker, nee voor dat prijs verschil zou ik het niet doen. gewoon lekker de Nederlandse economie supporten. Wel zijn vaak daar de andere elecronica goed in orde!.

Verwijderd

Als je goedkoop wil doen gewoon naar de PC-Dumpdag ofzo gaan :)

Verwijderd

Ik ben vorig jaar naar thailand geweest ( vlakbij :) ) maar dat viel allemaal zwaar tegen daar. Maar iets goedkoper dan hier, en dan heb ik het over verkoop prijzen dus inkoop is hier meer goedkoop. En ze hadden NIET het nieuwste spul terwijl het wel daar in de buurt allemaal gemaakt wordt meestal.....

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
inderdaad legela dingen schrijnen nog vrij prijzig te zijn, maar toen mijn oom naar china ging werd er z'n beetje op elke straathoek (waar toeristen lopen) de nieuwste releases op zilver aangeboden.
voor fl 1,5 hahahahaha dus das wel weer lekker goedkoop

Verwijderd

Och....

AMD Athlon 750 fl. 420,-
Gigabyte socket A mainboard fl. 280,-
Kingston 128MB pc133 fl. 280,-
Elsa erazor X^2 32MB-DDR fl. 530,-

tis maar wat je duur wilt noemen. Ik zou het in een witte doos "books" naar Nederland sturen.

Verwijderd

>:)

Verwijderd

je ken er ook goedkoop cdeetjes halen,
5 piek per stuk.

/me heeft daar de hele tent zowat leeg geshopt >:)

Verwijderd

je ken er ook goedkoop cdeetjes halen,
5 piek per stuk.
En dat vind je goedkoop? Zal wel om Rewritables gaan neem ik aan!

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

De prijzen voor hardware liggen idd zo'n 20-25% onder de nederlandse. Illegale software is bijna niet meer te vinden: de politie heeft daar grote schoonmaak gehouden, maar misschien dat het over een paar maandjes weer wat beter wordt.
Er zaten nog wel twee kleine shopjes in Lucky Plaza aan de Orchard Road, maar als je goed zoekt zijn er op andere plekken misschien ook nog wel te ontdekken.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

ja echt veel goedkoper is het daar niet hoor. ben er twee jaar geleden nog geweest terwijl ik uit de verenigde arabische emiraten kwam denkende ik koop hier niks omdat het in singapore stukke goedkoper is. fout dus. het scheelt iets maar niet veel. ik heb daar drie dagen in een computerzaak rondgelope van 6 verdiepinge hoog en 500 bij 500 meter. ongeveer half uur met de taxi vanaf orchid road gerekend. hoe het heet ben ik vergete maar wel kicke
Pagina: 1