Toon posts:

nieuw hosting bedrijf, Meningen graag.

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om een kvk te gaan aanvragen en te gaan beginnen met het hosten van webhosting paketten en gameservers. Mijn site is net af behalve het bestelsysteem. Hier zijn we nog mee bezig. Maar ik heb wat input nodig van mensen. Nu weet ik dat ik niet de goedkoopste ben maarja er zijn ook duurdere webhosters.

Graag jullie mening over spam. Het is nog een beetje een raar domein naam voor een webhosting bedrijf maar ik denk toch dat ik deze naam ga aanhouden. Kan ook een andere naam kiezen.

Benieuwd naar jullie mening!

[ Voor 2% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:52 ]

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:35

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Website ziet er netjes uit, Ik zou toch wel echter kiezen voor een andere domeinnaam. Als ik spam hoor, denk ik niet bepaald echt aan een hostingbedrijf.

[ Voor 7% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:52 ]

is everything cool?

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:46
Niet om het 1 of ander maar, je geeft aan dat je niet super goedkope hosting leverd.
Waarom dan deze slogan 'Gameservers & Hosting voor de laagste prijs!'?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-11 18:11

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

FREAKJAM schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:09:
Website ziet er netjes uit, Ik zou toch wel echter kiezen voor een andere domeinnaam. Als ik spam hoor, denk ik niet bepaald echt aan een hostingbedrijf.
Sluit ik me bij aan.
Website ziet er ok uit, maar bij spam denk ik eerder aan een blogsite dan aan een webhosting bedrijf.

[ Voor 5% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:52 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Jij moet op de website de mensen vertellen wat jij hen kan bieden boven andere -goedkopere- hosters, anders komt geen kat er naar kijken hoor ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

http://www.pcextreme.nl/producten::webhosting::dynamic
Je bent redelijk duur, dat is het eerste dat me opvalt.. En zo op het eerste oog zie ik niet iets 'fantastisch' aan de website wat de meerprijs waard is

Kan je daar niet beter iets van spam van maken? Ik vind 'admin' een beetje afstandelijk overkomen..

ps
spam
Het wordt de komende dagen nog even
Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!
Kan je niet beter gebruik maken van een PHP script waarin je alleen wat velden hoeft in te vullen? En het email adres clickable maken voor een Outlook versie?

spam
Misschien even uitlijnen? tabs ertussen zodat het een tabelvorm is?

[ Voor 48% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:53 ]

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 11:59
Goede website, er zitten hier en daar nog wat typefoutjes in de website tevens vind ik het persoonlijk mooier om te werken met GB dan met gig. Tevens vind ik de rare tekens voor Home en Nieuws ook niet echt prof. overkomen. En ik zou die reclame van je website verwijderen....

Kortom... Mooie opzet nu nog effe de laatste puntjes op de I knallen.

Verwijderd

ik zie een reseller pakketje verpakt in een standaard template, wat is hier zo bijzonder aan?

Verwijderd

Duidelijke website alleen een paar op/aanmerkingen:

Kies of je de klant aan wil spreken met u of jij, dat moet je niet combineren zoals nu het geval is.

Loop alles nog eens na op taal fouten en logische zinsbouw.
"U betaaldt de server vooruit en per maand. Wanneer u meer dan 3 maanden vooruit betaaldt dangelden er speciale kortingen. Neem voor deze kortingen contact met ons op!"
Ik zou toch wat meer aandacht besteden aan de zinsopbouw, grammatica en spelling ;)

Ik zou ook de tickrate vermelden bij de gameservers.

Veel succes met je bedrijf!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:17:
Je bent redelijk duur, dat is het eerste dat me opvalt.. En zo op het eerste oog zie ik niet iets 'fantastisch' aan de website wat de meerprijs waard is
Hier sluit ik me bij aan.

Je claimt op je website "betrouwbaar en goedkoop" te zijn.
Als nieuwe hoster moet je dat "betrouwbaar" nog waarmaken, maar goedkoop ben je zeker niet. Voor een fractie van de prijs krijg ik elkders (bijvoorbeeld bij http://www.webreus.nl/ ) veel meer waar voor m'n geld! En dat is een bedrijf met een goede reputatie, waarvan ik weet dat er al zeer veel mensen tevreden over zijn.
En doordat je "goedkoop"-claim niet hard te maken valt, zet ik meteen twijfels bij je "betrouwbaar"...

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:24

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De menu's rechts en boven hebben allebei een andere indeling, deels wel en deels niet overlappende items. Waarom?
Verder wekt het bij mij niet veel vertrouwen wanneer bij contact slechts een e-mail adres en een contact mogelijkheid via MSN (???) staat. Ik wil je toch kunnen bellen / persoonlijk bij je langsgaan wanneer er zware problemen zijn. En waar is je KvK-nummer? Toch het eerste waar iemand naar op zoek gaat om te kijken of je een beetje een betrouwbaar bedrijf bent. Verder zie ik geen voorwaarden oid wat betreft de diensten die je aanbiedt.
Kijk nog eens goed rond bij betrouwbare hosters hoe zij een website opzetten en wat voor informatie ze geven!

edit:

En zeker ook met ^^ !

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 04-05-2007 10:29 ]

Rail Away!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:17:
http://www.pcextreme.nl/producten::webhosting::dynamic
30,- p/j duur.. Als je een beetje kwaliteit wilt bieden ben je dat minimaal kwijt.

Ik ben wel benieuwd naar je bestelsysteem btw. Voor de rest ziet het er wel goed uit.

I'm not as think as you stoned I am

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

Stewie!

Keen must die!

Waarom heb je advertenties van "Kliks.nl" op je "bedrijfs"-website staan? :?

En de "datacenter" pagina komt niet eens overeen met het datacenter waar je server daadwerkelijk in staat?

[ Voor 41% gewijzigd door Stewie! op 04-05-2007 10:32 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
WooK schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:29:
[...]

30,- p/j duur.. Als je een beetje kwaliteit wilt bieden ben je dat minimaal kwijt.
Hier ben ik het dus absoluut niet mee eens!
Er zit zeker een factor 10 verschil tussen "goedkope" en "dure" hosters, maar over het algemeen zegt de prijs niets over de kwaliteit is mijn ervaring!

Verwijderd

WooK schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:29:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar je bestelsysteem btw. Voor de rest ziet het er wel goed uit.
Webhosting 100MB
Voor maar 30 euro per jaar!
100MB webruimte
2000MB dataverkeer

Domeinnaamwinkel kijk waar ik een website voor onze camping heb staan
Webspace 150 MB
Webtraffic 10.000 MB
€ 4,44 per maand - iets meer dan 30 euro maar wel 50MB meer en 5x zoveel webtraffic

Ik denk dat iemand die een website wil hosten idd meer om kwaliteit geeft dan om 10 euro meer per jaar bijvoorbeeld.. Ik weet niet, de site ziet er redelijk 'standaard' uit in opmaak en ik ben na de 1e 5 seconde op de site niet meteen 'gepakt'. Is natuurlijk ook persoonlijk, maar ik vind dat als je duurder bent dan andere hosters en ook nog eens net begint er toch iets van de main page moet 'afspringen' waarom je ervoor zou moeten kiezen
Waarom heb je advertenties van "Kliks.nl" op je "bedrijfs"-website staan?
Extra inkomsten neem ik aan :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 10:35 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30
Je website ziet er ook niet echt bijzonder uit, meer een standaard template met een computer en een wereldkaart. Verzin eens iets origineels (en besteed dan ook gelijk wat tijd aan je broncode). Investeer ook wat tijd in de GUI-opbouw, ik vind dat dubbele menu niet echt handig. En spam ben je nog een clear:both; vergeten waardoor je banners ( :X ) onder je footer komen te staan.

[ Voor 46% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor alle snelle replys. kan ik weer gaan knutsellen straks aan de site. De zinsopbouw en teksten op de site worden nog door een hoog begaafd iemand gecontroleerd binnenkort ;). Al zal ik dat goedkoopste zinnetje even gaan verandere en iets met betrekking op goede service. Voor de naam van het bedrijf ben ik nog bezig. Heb al een leuk ....hosting.nl gevonden die nog beschikbaar is. Ga die denk ik vanavond aanvragen.

Verder zijn de prijzen toch niet al te hoog? Als je de website paketten uitrekend ben je met 30 euro per jaar maar 2,50 per maand kwijt. Nu weet ik dat je hosting voor 1 euro per jaar kan krijgen maar daar zit al 10 euro setup kosten en 1 gig dataverkeer.

Denk dat het allemaal niet zoveel uit maakt. Ik hou jullie op de hoogte van veranderingen.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

Je gameservers zijn ook aardig prijzig, ze zijn soms duurder, en soms iets goedkoper dan Gameservers.net.
Verschil met gameservers.net is dat ik (heb er een jaar een gameserver gehad) 100% goede service en geweldige uptime heb. Bij jou zie ik 1 admin, een vage website waar er tientallen van zijn (lijkt wel een gratis template) en prijzen net zo hoog als gameservers.net. Waar denk jij dat ik voor zou kiezen?
Je zal je prijzen aantrekkelijker moeten maken totdat je een trouwe klanten groep hebt, maak reclame in de servernaam, lok mensen en verhoog de prijs dan iets voor nieuwe klanten, en voor de oude klanten druk je na een jaar contract (afhankelijk wat voor een contract je aanbied) de prijs iets omhoog.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:35:Verder zijn de prijzen toch niet al te hoog? Als je de website paketten uitrekend ben je met 30 euro per jaar maar 2,50 per maand kwijt. Nu weet ik dat je hosting voor 1 euro per jaar kan krijgen maar daar zit al 10 euro setup kosten en 1 gig dataverkeer.
Je komt als nieuweling in een verzadigde markt terecht. Eentje waar je het echt niet gaat redden tenzij je een goed plan heb liggen. Je moet iets bijzonders aan kunnen bieden, een hoop connecties hebben of verzonnen hebben. Daarbij, ik vind je ook nog redelijk duur. Pak een gemiddeld ander bedrijf en ik zie dat ik daar voor 2 euro per maand 300 MB webruimte krijg aangeboden met 16GB per maand dataverkeer. En zij bieden ook bijv. Backups aan.

Hoe zit dat met jou? Hoe garandeer jij dat mijn website een hoge uptime behaald en wat gebeurd er als je hardeschijf crashed? Heb je twee servers draaien met een loadbalancer? Aparte MySQL/Backupserver ergens? En hoe garandeer jij de continuiteit? Wat als jij ziek bent? Wat als jij op vakantie gaat?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook ik zou de naam veranderen. De naam die je hebt gekozen komt niet over als naam voor een webhoster en straalt geen kwaliteit uit. Ook de website komt bij mij over als een reseller met een default template. De advertenties daarbij maken het geheel schreeuwerig en onrustig. Als ik naar de site kijk zie ik geen reden om mijn sites bij jou onder te brengen ipv bij een andere wellicht goedkopere hoster.

Als ik dan ook nog eens fouten als zie waarbij tekst (en / of banners) van de pagina af loopt (o.a. spam is de keuze voor een ander snel gemaakt.

Wees duidelijk in wat jou onderscheid van de grijze massa.

Ik zou de headlines in het nieuws vakje klikbaar maken btw.

[ Voor 30% gewijzigd door moto-moi op 04-05-2007 10:54 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tis een creatieve manier om te spammen, maar het blijft spam en dat staan we niet toe op ons forum, als je wilt adverteren kun je googleads aankopen die hier automatisch zichtbaar worden :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.