Ervaringen met het merk "Haider"

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Ik was gister bij Saturn eens rond aan het kijken voor een laptopje en kwam het merk haider tegen.
Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord maar de laptops waren wel érg gunstig geprijsd. (goedkoopste was 479! )

Heeft er iemand ervaringen met dit merk? Op internet kom ik er niet echt iets over tegen en ook op GoT is niks te vinden over het merk :/

Het zag er allemaal best goed uit, alleen jammer dat het breedbeeld was allemaal :r maargoed.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-01 21:11

kevin33

Welkom in Utopia.

Je bedoelt Haier

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
:X krijg nou niks, ik heb me inderdaad een letter vergist.

Gaat dus om het merk Haier ja :)

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:13
Draadje op GoT

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Had ik laatst ook al iets van gelezen, is een groot Chinees bedrijf die nu ook in Europa een doorraak probeert te maken. Volgens mij is het een ok meer.

EDIT: Dat topic bedoelde ik dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 04-05-2007 09:32 ]

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 15:24
Mijn visie is Goedkoop = Duurkoop.

Ik zou nooit een goedkope laptop kopen. Altijd gaan voor gerenomeerde merken als HP en IBM.
De support van deze bedrijven is doorgaans erg goed (heb ervaring daarmee) en de laptops zijn vaak beter doordacht dan bij de goedkope merken.

Ik bedoel alleen deze grote merken kunnen het zich permiteren om terugroepacties (bijv voor accus) op te zetten zonder daar zelf onderdoor te gaan. Prijsvechters kunnen dat niet en zullen dus ook al het mogelijke doen om er onder uit te komen (zie Acer).

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:16
@Artje: dat is echt niet per definitie het geval. IBM kan ik mij nog wat bij voorstellen, maar een HP laptop komt bij mij echt niet in huis. Heb bij meerdere mensen meegemaakt dat de laptop voor geen meter werkte. En HP gaf verder geen gehoor aan de klachten.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En om tegengas te geven, ik heb bij mijzelf en meerdere mensen de ervaring dat een HP laptop perfect werkte. De mijne, ZE4300, is nu 3 jaar zonder ook maar een enkel probleem te hebben gehad, nog prima in orde.

Ongefundeerde meningen zijn waardeloos.

ARME AOW’er

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

er is al een centraal topic Haier van Mediamarkt over, deze dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.