Vista vreemde foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06-2025
Als ik Acrobat Reader wil installeren geeft Vista een vreemde en onterechte foutmelding:

"De tijdelijke map staat vol of is niet toegankelijk. Maak schijfruimte vrij of controleer of u gemachtigd bent om in de map temp te schrijven"

Schijfruimte is er genoeg (26 GB) en ik ben aangemeld als admin dus waarom zou ik niet naar de map temp kunnen schrijven?

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-03 17:09
Ik heb dit zelfde probleem ondervonden, installeren via de XP ServicePack2 modus loste het op!

Verwijderd

Ken ik, oplossing was volgens mij de setup uitvoeren en dan zelf de tijdelijke bestanden naar een andere map van daaruit kopieeren en starten. (Dus niet via de traditionele setup.exe wat alleen maar een extracter is die daarna het echte setup bestand uitvoert)

Hij is trouwens niet vreemd en onterecht. De map is inderdaad niet toegankelijk.
Je hebt gewoon last van het Virus: windows.vista ;)

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06-2025
TMPJ schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:17:
Ik heb dit zelfde probleem ondervonden, installeren via de XP ServicePack2 modus loste het op!
Bedankt, installeert nu idd wel. _/-\o_

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je topicstart is wat magertjes, en je titel klopt ook niet (je zegt niet eens wat het probleem is).
De melding die je krijgt staat ook bij Adobe op de site, en als je hier eventjes zoekt vind je ook de oplossing wel (hint: rechtermuisknop).
Je zou onderhand wel moeten weten dat dat hier wel van je wordt verwacht ;)

Omdat ik weinig inzet zie en vooronderzoek van jouw kant gaat deze dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.