Toon posts:

MSN Music Plugin

Pagina: 1
Acties:
  • 1.599 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ehmm ik betwijfel of mensen mij hier mee kunnen helpen. Maar niet geschoten is altijd mis.

Ik wil op msn kunnen laten zien naar welke liedjes ik luister. Dit kan maar dan moet ik eerst Windows Media Player 11 downloaden. Als ik dit wil doen kan de instalatie niet doorgaan omdat ik hoogstwaarschijnlijk de dupe ben geworden van software vervalsing. Erg vaag omdat ik behalve gedownloade muziek geen "ilegale" dingen op mijn PC heb staan. Een vriend zij dat het komt omdat ik mij Windows XP cd-rom aan hem had uitgeleend en wij dus allebij dezelfde activicatiecode hebben gebruikt.

Ik had zoieso weinig zin om Windows Media Player 11 te downloaden want ik luister mijn muziek altijd met ITunes.

Is er een manier dat ik toch via msn kan laten zien welke nummers in beluister zonder WMP 11 daarvoor te moeten downloaden? Misschien is er ergens alleen een muziek plugin te downloaden of dergelijke? Ik heb al gekeken op messe.be daar zijn wel msn muziek plugins te downloaden maar dan moet je dat hier naartoe extracten: C:\Program Files\Winamp
Omdat ik geen WMP 11 heb kan dat dus niet. Er zitten bepaalde bestanden in die map die herkent moeten worden voordat hij kan extracten.

Iemand ideen, suggesties of tips?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Zelf al gezocht :?

Google weet namelijk vanalles over een itunes plugin voor MSN, sterker nog, blijkbaar zou MSN 7 het automagisch met itunes moeten doen

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad zelf al gezocht ja.

Hoe kom ik aan MSN 7. Ik word namelijk bij elke link rechtstreeks doorgestuurd naar Windows Live Messenger.

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:14:

Hoe kom ik aan MSN 7. Ik word namelijk bij elke link rechtstreeks doorgestuurd naar Windows Live Messenger.
Google?

Met gestrekt been.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
omdat msn 7 vervangen is door msn 8 en vanaf nu (met vista) door het leven gaat als live messenger en rugnummer 8 heeft gekregen.

dus download gewoon live messenger via microsoft en gaan met die banaan.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Of je stapt over naar een programma als Foobar oid. Die heeft ook MSN support en werkt een STUK lkkrder dan ITunes (je kan de skin zelf customizen enz)

Of je doet moeite en gaat naar een site die niet van MS is en download MSN 7 :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
msgplus

script voor msgplus

Als je deze dingen download zou dat moeten werken, niet vergeten om de advert bij msgplus uit te zetten ;)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WMP 9 gedownload. Die kon blijkbaar wel. En lukt alles ook met MSN. Erg bedankt voor jullie hulp!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:14:

http://www.oldversion.com
Daar is MSN 7 te downloaden, wel in het Engels, en ik denk dat je met Google ook wel ver komt, sommige 'MSN sites' hosten de versies namelijk zelf... ;)
[google=MSN Messenger 7 Download]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm maar waarom zou je MSN 7 willen hebben dan als er zo iets is als WLM?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

SithWarrior schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:45:
Hmm maar waarom zou je MSN 7 willen hebben dan als er zo iets is als WLM?
Nou daar kan ik enigsinds nog wel inkomen, de laatste tijd is WLM zo buggy/laggy/freezing als een gek. Af en toe is het gewoon weg niet werkbaar meer, waar het aan ligt weet ik niet. Maar met Msn7 had ik daar niet/nauwlijks last van :/

I am the great Cornholio!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 16:21

BTS

WLM werkt net zo goed met itunes eigen ervaring

www.highflow.nl

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:07
BTS schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:51:
WLM werkt net zo goed met itunes eigen ervaring
Inderdaad. Wat een gezeur over MSN 7.
Gewoon Live Mesenger + Itunes erop. Werkt out of the box.

Had de TS natuurlijk al 10 keer eerder achter kunnen zijn :/

Verwijderd

Notna schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:29:
Of je stapt over naar een programma als Foobar oid. Die heeft ook MSN support en werkt een STUK lkkrder dan ITunes (je kan de skin zelf customizen enz)

Of je doet moeite en gaat naar een site die niet van MS is en download MSN 7 :P
Hoi, ik werk met foobar 0.8.3 en wil onder windows live dus daarvan de "now playing" hebben. Maar het lukt me nog niet. Ik gebruik deze versie en niet de nieuwste, omdat ik onder vista met COLUMS UI onder de nieuwste de velden niet kan resizen, heel vreemd. (het is zo'n gedowloade COLUI, omdat het er niet meer standaard in zit).
Maargoed onder windows live mssgr (versie 8.1.0178) heb ik "laat zien welke nummers..." aangevinkt. Verder heb ik denk ik nog een file nodig voor foobar zelf. Ik heb ook een msn plus script voor now playing, maar ook dat werkt niet. Sterker nog, ik krijg het vanaf het begin al niet voor elkaar om het werkend te krijgen met WMP, terwijl ik daar de invoegtoepassing van msn gewoon heb aangevinkt.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hmm er is ook een plugin voor Winamp en die werkt gewoon goed. Deze heb ik geinstalleerd via Apatch voor msn. www.apatch.tk

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k heb hier WMP10 icm msn live en dat muziektitelweergeven gebeuren werkte meteen, al moet ik zo nu en dan wel ff vinkje zetten bij Extra->invoegtoepassingen->msn-messenger-muziek-plugin, die verdwijnt wel es

itunes werkt ook out of the box

winamp niet, daar is wel plugin voor nodig alleen die plugin die ik heb kan niet met namen als kim-lian - naamnummer overweg, daar maakt ie ki ian - naamnummer van.
Nog geen oplossing hiervoor gevonden :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 14-06-2007 22:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Ik heb nu "foo_msn" in components van foobar 0.8. En nu verder. Foobar geeft geen error na restart, dus de versie is goed denk ik. (er stond ook bij dat die voor 0.8 was)

EDIT: msn now playing zie ik nu ook staan in foobar
EDIT2: ik heb nu bij dat plus script "je persoonlijk bericht aanpassen aan het huidige nummer" aangevinkt. Ik dacht daarmee zal het wel werken, maar nee dus! Ik heb zowel mediaMonkey als winamp als setting geprobeerd

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 23:03 ]

Pagina: 1