Ik ben bezig in een omgeving met een Exact Globe 2003 server met SQL 2000, deze verhuist naar een nieuw domein. Volgens de Exacthelpdesk kan dat probleemloos, als ik de rechten op SQL niveau maar aanpas en de gebruikersnamen gelijk houd.
Nu doe ik een test, als volgt. Server in nieuw domein member gemaakt, paar kleinigheidjes opgelost en draait nu perfect. Als ik nu in de SQL Enterprise Manager ga kijken dan zie ik onder Security, Logins de volgende entries:
Ook in de productieomgeving duurt dit vrij lang maar daar verschijnt de dialogbox wel na een minuutje ofzo. Iemand een idee hoe dit kan komen?
Nu doe ik een test, als volgt. Server in nieuw domein member gemaakt, paar kleinigheidjes opgelost en draait nu perfect. Als ik nu in de SQL Enterprise Manager ga kijken dan zie ik onder Security, Logins de volgende entries:
Onder deze logins is o.a. toegang gegeven op databases en dergelijke. Wat ik nu wil doen is deze verwijderen en nieuwe logins toevoegen. Alleen wanneer ik dit probeer dan verandert mijn cursor in een zandlopertje en hangt de Enterprise Manager.BUILTIN\Administrators
exact
OUD_DOMEIN\Exact gebruikers
OUD_DOMEIN\Pietje
Ook in de productieomgeving duurt dit vrij lang maar daar verschijnt de dialogbox wel na een minuutje ofzo. Iemand een idee hoe dit kan komen?