Woede onder Europese en Amerikaanse spelers van MapleStory South East Asia: alle spelers die niet uit Thailand, Maleisië, Singapore of Australië komen zijn geblocked. Waaronder dus ik
De simpele vraag: heeft iemand een weg om de block heen?
Een paar gegevens: MapleSEA is client based, je moet een 800 MB groot programma downloaden om het te kunnen spelen (zoiets als Guild Wars dus...). Proxy's lijken niet te werken.
Voordat mensen komen met "ga dan gewoon naar MapleEurope of MapleGlobal": die lopen achter. Bovendien (sorry, zoek een emmertje voor je verder leest...
) heb ik ontzettend veel vrienden gemaakt die ik nu dus niet meer kan spreken. Lullig van de kant van MSEA: geen enkel berichtje, gewoon deze block. Als iemand iets weet: pleeeeeeease?
De simpele vraag: heeft iemand een weg om de block heen?
Een paar gegevens: MapleSEA is client based, je moet een 800 MB groot programma downloaden om het te kunnen spelen (zoiets als Guild Wars dus...). Proxy's lijken niet te werken.
Voordat mensen komen met "ga dan gewoon naar MapleEurope of MapleGlobal": die lopen achter. Bovendien (sorry, zoek een emmertje voor je verder leest...