Ik heb al een hele tijd een ouwe Atari TT030 hiero staan met debian erop. Ik wil dit ding eigenlijk in me ethernet netwerkie opnemen, maaruh, een gewone ISA of PCI slot heeft dit ding niet. Bestaan er apparaten die ethernet via parallele of seriele poorten mogelijk maakt? Het ding heeft ook een ACSI (is dit een soort SCSI aansluiting?) en LAN poort (mini-din (soort PS/2)... appletalk?????) kan ik hier anders wat mee???
Je hebt voor de TT wel netwerkkaarten, met BNC aansluitingen. Bij mijn oude baas hadden we een netwerk met een TT server, en Mega ST werkstations. Ik denk alleen niet dat je die netwerkkaarten nog ergens tegen komt.
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze ooit in mijn handen gehad, maar ik zou bij god niet meer weten welke manufactor of waar je ze kunt halen.
heb je blackbox al es geprobeerd?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
BlackBox heeft Silicom, Inmac heeft Xircom, maar Atari-drivers voor deze dingen zullen een probleem zijn.Op woensdag 07 februari 2001 11:17 schreef Dirk-Jan het volgende:
Ik weet dat ze bestaan, ik heb ze ooit in mijn handen gehad, maar ik zou bij god niet meer weten welke manufactor of waar je ze kunt halen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ik heb de Blackbox catalog al meer dan eens van voor tot achter door gewerkt, ben nooit wat tegen gekomen ofzo (wil niet alles zeggen hoor, daar niet van) maaruh, ik ken de gemiddelde blackbox prijzen, die zijn niet echt leuk voor een hobbyist. Die Atari is maar voor de fun hoor. Ik zal morgen op me werk nog eens in de blackbox catalog kijken. Eens zien of ze wat hebben, maar voor de parallele of seriele poort bestaat er nix?
Pagina: 1