Toon posts:

mobiele gpu

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik wil binnekort een fatsoenlijke laptop aanschaffen, ik wil hem het liefst als een desktopvervanger gebruiken. Daarvoor heb ik een videokaart nodig die beter presteerd dan mijn huidige Geforce 6800GT. Dit geldt ook voor mijn cpu.

Weet er iemand toevallig een website waar ze mobile gpu's en cpu's vergelijken met desktop gpu's en cpu's (en met elkaar)?

Of is het zo (lijkt me sterk) dat een mobiele variant zoals bv de geforce 7900GS GO hetzelfde presteerd als een geforce 7900 GS (desktop)?

Alvast bedankt,

Stef Verhagen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 22:56 ]

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08-2025
ik denk dat dit meer in een hardware topic thuishoort.

iig kan je even rondkijken op toms hardware guide (daar staan over het algemeen wel genoeg dingen om onderzoek te doen).

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hebt gelijk sorry, is het mogenlijk dat ik deze daarheen verzet? of zal ik een nieuwe topic aan maken onder hardware?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
Maak een nieuwe in Complete Systemen en Laptops, maar let er wel op dat je wat betere info geeft in je TS. Lees daar ff de FAQ: Wat moet ik nemen? Is deze goed?
Daar staat precies wat je moet weten voordat je een topic opent.

PSN: djmurcielago

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 23:03
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:47:
Ja je hebt gelijk sorry, is het mogenlijk dat ik deze daarheen verzet? of zal ik een nieuwe topic aan maken onder hardware?
Euhm, je stelt 2 vragen en je maakt gelijk een nieuw topic aan.. :?
Voor dit soort zaken is de topicreport uitgevonden; het handje linksbovenin.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eén topic is meer dan genoeg. Ik denk dat het handig is als je even Het algemeen beleid en De werking van de forumsoftware in het kort doorneemt; daarmee red je het verder wel op dit forum. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.