Ik heb een probleem met FlashFXP (elke versie) op Windows Vista..
Screenshots zeggen meer dan woorden:

License window.. zie de buttons.

Quick Connect window.. ook weer de button text.
Ik heb inmiddels al diverse versies van FlashFXP geprobeerd, na een verse reboot is er niets aan de hand (1x).
Sluit ik daarna FlashFXP en start ik een nieuwe sessie , dan zien de buttons er op deze manier uit.
Nu zou je denken: wat maken die button texts nou uit ? Zolang het maar werkt !
Helaas kan ik zodra de buttons vern**kt zijn ook niet meer connecten naar een FTP server.
Blijkbaar worden dan de text velden niet goed uitgelezen, waardoor hij blijft hangen bij
Op de server zie ik vervolgens dat er wel een USER commando gestuurd wordt, maar daarna niets meer.
Het ligt ook verder absoluut niet aan de server, dit gebeurt bij ALLE servers.
Andere clients op Windows Vista werken prima. Ook andere PC's met Vista of XP werken
prima met FlashFXP.
Ik loop nu al weken te zoeken op de support forums van Inicom Networks, Google en andere gebruikerservaringen topics. Helaas ben ik zoiets dergelijks nog niet tegengekomen.
Wie kan mij in de goeie richting wijzen ?
Screenshots zeggen meer dan woorden:

License window.. zie de buttons.

Quick Connect window.. ook weer de button text.
Ik heb inmiddels al diverse versies van FlashFXP geprobeerd, na een verse reboot is er niets aan de hand (1x).
Sluit ik daarna FlashFXP en start ik een nieuwe sessie , dan zien de buttons er op deze manier uit.
Nu zou je denken: wat maken die button texts nou uit ? Zolang het maar werkt !
Helaas kan ik zodra de buttons vern**kt zijn ook niet meer connecten naar een FTP server.
Blijkbaar worden dan de text velden niet goed uitgelezen, waardoor hij blijft hangen bij
code:
1
2
3
4
5
6
| FlashFXP v3.4.1 build 1160 [BETA] Support Forums at http://forum.inicom.net Report a Bug at http://bugtracker.inicom.net WinSock 2.0 -- OpenSSL 0.9.8d 28 Sep 2006 [L] 220 ProFTPD 1.3.0 Server (ProFTPD) [xx.xxx.xxx.xx] |
Op de server zie ik vervolgens dat er wel een USER commando gestuurd wordt, maar daarna niets meer.
Het ligt ook verder absoluut niet aan de server, dit gebeurt bij ALLE servers.
Andere clients op Windows Vista werken prima. Ook andere PC's met Vista of XP werken
prima met FlashFXP.
Ik loop nu al weken te zoeken op de support forums van Inicom Networks, Google en andere gebruikerservaringen topics. Helaas ben ik zoiets dergelijks nog niet tegengekomen.
Wie kan mij in de goeie richting wijzen ?