Toon posts:

(XP) vreemde tekens vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo goed waar ik dit moest posten, maar dit leek mij het meest logische topic. Dus hier komt het!

Soms als ik met meerdere verschillende programma's aan het werken ben (msn, word e.d.), dan verspringen me toetsen. M.a.w. een "(" wordt een * De "(" staat op de plaats van de ")"

Waarschijnlijk heeft dit te maken met een toetsencombinatie, maar welke combinatie is dat?

Ps, hoop dat het trouwens een beetje duidelijk is uitgelegd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk heb je dan een andere taal geselecteerd. Kijk eens bij de landinstellingen en gooi alle niet gebruikte settings daaruit (als je er maar 1 gebruikt zou ik dat doen, dan kun je ook niet meer per ongeluk overswitchen).

Verwijderd

Topicstarter
andere taal zat ik ook aan te denken, maar als dat zo is. Moet het dan niet in ieder programma zo zijn? Ik had het zojuist wel in MSN, maar in Word werkte alles goed! Soms is het ook andersom.

Kan je een taal met een toetsencombinatie wijzigen btw? Denk dat het ergens in de geest ligt van de CTRL-TAB of toetsen daar in de buurt

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03 11:43
Ctrl+shift indrukke

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, zo simpel!! Geweldig!!

heel erg bedankt voor je reactie!!!! Bleek idd CTRL-Shift te zijn! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:23:
andere taal zat ik ook aan te denken, maar als dat zo is. Moet het dan niet in ieder programma zo zijn? Ik had het zojuist wel in MSN, maar in Word werkte alles goed! Soms is het ook andersom.

Kan je een taal met een toetsencombinatie wijzigen btw? Denk dat het ergens in de geest ligt van de CTRL-TAB of toetsen daar in de buurt
Die taalinstellingen zijn teh suck wat mij betreft, ze switchen altijd als je het net niet wilt en met een keycombinatie die je nog wel eens in kunt drukken tijdens het gamen oid. Dat is de reden dat ik alleen NL-VS int. erin heb staan en de rest er allemaal uitgeknikkerd heb.
Pagina: 1