Ik zit nou in de pricewatch te neuzen 
Ik vergelijk veel met pricewatch en mijn leveranciers om te kijken of ze cheap zijn.
Hoe kan het dat de Core2Duo E4300 voor 83,95 ex wordt aangeboden door euromaxi ?
Mijn inkoop is :
actebisNL: 91,30
IngrammicroNL: 90,64
BasDistributie: 93,81
Duitse leverancier die ik liever niet bij naam noem
: 85,90
hoe kan euromaxi dit zo goedkoop aanbieden
Welke leverancier hebben zij ?
Zit hier een luchtje aan?
Krijgen ze veel staffel korting??
Wat ik weet bij ingram micro is , als een leverancier de marge van anderen om zeep helpt krijgt hij een iets hogere inkoop, om de anderen te helpen
Om de winkel te promoten wil ik een paar folders met zeer cheape producten lanceren, maar tegen deze prijzen is dat niet mogelijk lijkt het
is TCP benelux het bedrijf wat mij gaat redden??
Ik heb me bij diditrade ingeschreven, maar diditrade is niet meer wat het was. peperduur
Ik vergelijk veel met pricewatch en mijn leveranciers om te kijken of ze cheap zijn.
Hoe kan het dat de Core2Duo E4300 voor 83,95 ex wordt aangeboden door euromaxi ?
Mijn inkoop is :
actebisNL: 91,30
IngrammicroNL: 90,64
BasDistributie: 93,81
Duitse leverancier die ik liever niet bij naam noem
hoe kan euromaxi dit zo goedkoop aanbieden
Welke leverancier hebben zij ?
Zit hier een luchtje aan?
Krijgen ze veel staffel korting??
Wat ik weet bij ingram micro is , als een leverancier de marge van anderen om zeep helpt krijgt hij een iets hogere inkoop, om de anderen te helpen
Om de winkel te promoten wil ik een paar folders met zeer cheape producten lanceren, maar tegen deze prijzen is dat niet mogelijk lijkt het
is TCP benelux het bedrijf wat mij gaat redden??
Ik heb me bij diditrade ingeschreven, maar diditrade is niet meer wat het was. peperduur