Toon posts:

Hellup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleempje over hoe ik mijn monitor op mijn tv kan krijgen. Na heel de avond te zitten klooien heb ik maar op aanraden van een vriend deze vraag hier gepost.

Ik heb een een voodoo 3 3000 videokaart en heb met een s-video-scart kabeltje mijn pc verbonden met de tv (een grundig 720 TP).

Wanneer ik nu mijn tv op AV zet zie ik alleen een zwart scherm.

Wat doe ik allemaal fout en wie kan me een beetje de goede kant op helpen...

Alvast bedankt.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:37

Jag

Dat is heel goed dat je dat hier gepost hebt, alleen staat het een beetje in het verkeerde forum (twijfelgeval)> Ik move hem iig naar videoplanken en beeldkanonnen, omdat hij daar waarschijnlijk beter beantwoord kan worden.

Jag

Verwijderd

s-video/scart-kabel?? zijn dat niet twee verschillende dingen? Als je die s-video in je tv steekt, kan je hem dan ook op video zetten? Misschien dat het kanaal daar zit.

Ik heb op mijn samsung de video op kanaal 0 en de dvd op de video, en de aux1 en 2 zijn leeg.

Verwijderd

Ehm, misschien een beetje een domme reply, maar die SVHS-SCART omzetter-plug-geval: is dat wel een ingang en niet een uitgang? Zit nl. wel degelijk verschil tussen, in tegenstelling tot de stelling van een huisgenoot van mij.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:08
Zo geitebreijers..

Hij heeft IDD de goede kabelt gekocht.
Maar je moet het daarna nog softwarematig aan de praat krijgen.
Dat had ik ook met mijn Hercules MX DDV.
Kabels en nieuwste drivers geinstalleerd, maar werken deed het niet.
Toen TVTool geprambeerd, en ja hoor het werkte.
Deze is speciaal voor nVidia kaartjes. Heb je zoiets misschien ook voor de Voodoo3 3000?

Tips zijn dus welkom.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Topicstarter
DarkHelmet weet mijn probleem iets te onderbouwen dan ik.....

Wie heeft de oplossing............
Pagina: 1