X-Fi Xtreme Gamer en Remote Control Upgrade Kit = No go?

Pagina: 1
Acties:

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
Hallo luitjes,

Ik heb een Remote Control Upgrade Kit besteld bij creative voor mijn vrouw's PCtje met X-Fi Xtreme gamer. Netjes als geadverteerd op creatives eigen site hiero.

Ik heb de kit ontvange, en hij werkt (ledje brand als ik knop op remote indruk), maar ik kan de software niet installeren want ik krijg deze error.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Ik heb een beetje een naar voor gevoel dat de xtreme gamer niet als supported card in de install van de upgrade kit zit, en voel me op dit moment dan ook redelijk genaaid :(

Alle hulp is welkom, en bij voorbaat al bedankt.

Groetjes,
Michael

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09-2025

ERIKvanPAASSEN

Bug Killer

Je hebt wel de 'gewone' X-Fi-drivers eerst geïnstalleerd, van de geluidskaart zelf?

Zo niet, doe dat dan eerst. Zo wel, die misschien even opnieuw installeren/updaten?

[ Voor 34% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 03-05-2007 21:01 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

REQUIREMENTS

Installed Sound Blaster X-Fi XtremeMusic sound card

dat zie ik staan bij de control upgrade kit. dus niet de xtreme gamer :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
Soundcard werkt perfect (laatste drivers geinstalleerd).

En die Xtrememusic requirement heb ik ook zien staan, maar als je de eerste link bekijkt dan staat daar toch echt "make it better with" en dan de X-Fi Remote Control Upgrade Kit met als comment "Get remote access for your Sound Blaster X-Fi-equipped PC."

Aangezien de gamer en de music ook nog eens vrijwel precies dezelfde kaartjes zijn, is het geheel lekker duidelijk op hun site. De music wordt toch ook niet meer gemaakt? Die is toch vervangen door de gamer?

Ik denk dat die software gewoon een check doet op welk kaart type erin zit. Dus de oplossing is waarschijnlijk of de gamer een music laten lijken te zijn, of de gamer toevoegen aan de lijst van valid cards.

Ik heb in elk geval wel ook contact opgenomen met creative... nu maar af wachten.