Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke eerste komende game gaat UT/Q3 verslaan?

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
nou, wat word de opvolger van UT, of zal UT/Q3 voorlopig nog veel gespeelt blijven spelen? of komt er binnenkort een nieuwe game uit die daar verandering in brengt? (Tribes2 bv.) en dan bedoel ik echt een game die zo gespeelt kan worden als UT/Q3 , dus niet dukenukem forever ofzo...

ow en Unreal 2 komt ook nog, maar dat schijnt weer single player te worden, (ja ook multiplayer) maar niet zoals UT dus..

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Tetris VI gaat het beslist winnen!

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Was toch al verslagen, door CS >:)

Hehe, misschien TF2, c&c renagade als ze er iets moois van maken.
Wreedste spel ooit: Counterstrike met de SoF engine, dat zou echt bruut zijn >:)
Misschien komt dat ooit nog wel...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Hey slet zeg is wat over icq.

• Mister_X
ik denk dat CS misschien verslagen zou kunnen worden door Strike Force 2 op de Tribes2 engine, die 2 maanden na Tribes2 uit moet komen als MOD.

maar wat ik nou bedoel met deze topic, wanneer zou het nou ophouden met "de grote spellen van nu"! hoelang zal het duren dat als ik met UT/Q3/CS etc server ga pingen , alleen maar lege of geen server meer tegenkom, ik denk dat de eerste 2 het nog lang zullen blijven doen, maar dat de halflive enginge de eerste zijn die langzaam zal verdwijnen... mensen willen wat anders na zoveel jaar,

het is totaal niet bedoelt om q3ers of uters of cs'ers te beledigen! geef eerlijk antwoord, en niet, omdatje veel CS ofzo speelt gaat schreeuwen dat CS nog 340345jaar blijft ruleren ofzo.

Mister_X

• Mister_X
oops sorry

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Volgens mij spelen er nog genoeg mensen q1/2
dus dat kan nog wel eens ff duren, en wat betreft cs die als eerst zou verdwijnen: Ik denk dat dat juist niet gebeurd, want cs heeft gewoon een erg goede gameplay(afgezien van die klote cheaters), er is eigenlijk maar 1 reden om te stoppen met cs, en dat is als er een echte waardige opvolger verschijnt >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik speel alleen UT, en volgens mij gaat op (redelijke) korte termijn alleen Unreal Warfare UT verslaan.

Ik denk dat in de tussentijd "Return To Castle Wolfenstein" en "Red Faction" wel erg leuk gaan worden.

Verwijderd

Red Faction lijkt wel een goeie te worden: kan je eindelijk ook een gat in de muur knallen e.d.; weer een stukje meer richting "werkelijkheid".

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

ik vind multiplayer niks aan. Niet omdat het saai is, maar omdat ik slechts 56k heb.
Daarom heb ik liever spellen als Rune/Half-life etc dan q3/ut

BTW: ik heb een jaar lang q2 online gespeeld

Beetje offtopic misschien maar ik moest het kwijt :)

hmmz

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 09:47 schreef DJ^ het volgende:
ik vind multiplayer niks aan. Niet omdat het saai is, maar omdat ik slechts 56k heb.
Daarom heb ik liever spellen als Rune/Half-life etc dan q3/ut

BTW: ik heb een jaar lang q2 online gespeeld

Beetje offtopic misschien maar ik moest het kwijt :)
Je bedoelt eigenlijk....vind multiplayer super cool, alleen laat m'n modem het niet toe om een beetje normaal te spelen, dus zeg ik maar dat ik het niet leuk vind.....je bedoeld eigenlijk dat je het niet leuk vind, dat je door je hoge ping steeds neergeknalt word. Als je het echt niet leuk vind had je wel na 2 dagen gestopt met q2 online te spelen ipv na 1 jaar

Verwijderd

HALO word de game!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op woensdag 07 februari 2001 11:03 schreef galanos het volgende:
HALO word de game!
Inderdaad, als dat spel niet alleen voor de Xbox, maar ook voor de PC uit wordt gebracht, zal het echt domineren in de multiplayer scene !

Ik weet niet of veel mensen hier het 10 minuten durende filmpje van 135 Mb hebben gezien, dat volledig bestaat uit ingame graphics, en officieel werd vertoont op beurzen, maar dan denk je er ook zo over !

Uiteraard wordt UT2 ook een feest. :)

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

Civilization 3

Verwijderd

als ik rondkijk en alles zo goed wordt als dat er gezegd wordt gaat B&W de gamewereld op zijn kop zetten.

• wolface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2024

wolface

Know The Ledge

Wat te denken van "The Matrix" (Shiny Ent.), en hopelijk gebaseerd op de nieuwe Unreal-2 engine!!!
Verder:
***Halo***
***Unreal 2***
***Mdk 3***
***Half-life 2***
*** Daikatana 2*** (Romero's Revenge)

Had zojuist Team Arena (Q3) aangeschaft, ook wel een echte Ass-Kicker, visueel gelikter/greater sky's, + vernieuwd arsenaal
and i love the improved nail-gun. (8>

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

medal of honor: allied assault gaat absoluut ass kicken. Wolfenstein meets Quake3 engine. Compleet met d-day map.

Komt uit eind dit jaar.

Verwijderd

Ben benieuwd naar UT 2 ... daar zijn ze mee bezig, kijk eens op www.unrealtournament.com en haal de tech video eens af, wel groot maar de moeite ...wild ik denk dat we een 64MB kaartje gaan nodig hebben..die engine kicks ass.

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 21:13

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

voor ut wordt het unreal2 heb hem al op een lijstje zien staan paar maanden geleden van iemand die mag beta testen ... schijnt een heel vet spel te zijn ... kan haast niet w8en :z

amd XP 1800+, 512 mb ddr cas2, geforce 4 TI4200 128mb ,sblaster audigy, ibm 120XP 120gig , maxtor D740X 65Gig 21" LG Flatron 795FT, Canon Eos 10D met wat glaswerk

Pagina: 1