KA7 en G400 dual onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Cheryan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06-2015

Cheryan

Igadget's Loyal Cruncher

Topicstarter
Hallo mensen..
Ik heb een vraag. Wie heeft met succes de combinatie Abit KA7 en Matrox G400 dual draaiende? Ik kreeg een conflict tussen de ACPI(?) en de videokaart, met als gevolg dat ik naar 16 kleuren op mijn 19" moest kijken. Uiteindelijk heb ik een ander m-board genomen, maar ik vroeg mij af of ik de enige ben die hier tegenaan is gelopenen of er toch een oplossing is.

When the final solid digestive byproduct hits the powered rotational cooling appliance...

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb em goed draaien, welliswaar op een KA7-100 maar dat maakt niet uit lijkt me. Heb je wel de laatste drivers van VIA, AGP en Matrox gebruikt ? (via 4.23/AGP 4.03/Matrox Powerdesk 6.0)

Groeten Seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Cheryan

Cheryan

Igadget's Loyal Cruncher

Topicstarter
Bedankt voor de reactie..
Ja, de nieuwste drivers, bios, alles. De pest is alleen dat de powerdeskutil zich niet laten installeren omdat er een harware conflict is, na het installeren van de drivers zouden powerdeskutil moeten installeren, bij mij niet dus.
Ik het de niet de KA7-100 misschien dat het daar toch aan ligt?

When the final solid digestive byproduct hits the powered rotational cooling appliance...

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt...
Kun je dat conflict niet verhelpen door irq 's te wijzigen e.d. ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Cheryan

Cheryan

Igadget's Loyal Cruncher

Topicstarter
Heb ik ook geprobeerd. Ik had op een gegeven moment alleen de videokaart en het m-board in mijn pc zitten en nog had ik dat conflict met de acpi. Het was dan ook geen irq conflict maar een "geheugenbereik" conflict. Kun je op dat m-board van jouw misschien de acpi uitschakelen oid?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ACPI = power management, moet uit te zetten zijn ion je BIOS.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1