[Plasma] Pioneer PDP-507XA of PDP-507XD

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:46
Ben me aan het orienteren vwb aankoop van een nieuwe TV. Dit wordt een plat 50 inch plasmascherm....die keus is dus al gemaakt....pfff.

Door het lezen en kijken naar reviews en in winkels heb ik de keuze (voor bijna 100%) laten vallen op een pioneer....ik moet alleen de nieuwe panasonic 700 serie nog even bewonderen maar als die gelijk is aan de 60 serie dan wordt het de pioneer...

In de pioneer 50 reeks heb je de XA en XD versie waarbij de A een analoge tuner en de D een digitale tuner heeft.....Mijn vraag is eigenlijk of ik dit ga zien in de weergave....is digitaal in dit verhaal beter voor de beeldkwaliteit ?

Voor de goede orde.....Ik heb digitale tv dmv een dreambox 7025 en er komt een PS3 alswel een XBOX360 aan te hangen.

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 18:48

AleXtc

Wannabe Pirat

(Tsja, vergeet niet dat je met een digitale tuner ook een digitaal abbo nodig hebt van je tv exploitant.)

verkeerd gelezen.... sorry...

Ik zou zowiezo voor pioneer gaan. Staat bekend om de goede beeldkwaliteit (heb er zelf ook 1)

Anders zou je digi => analoog => digi

verlies op verlies dus.

digi => digi blijft gelijk dus.

[ Voor 57% gewijzigd door AleXtc op 03-05-2007 19:49 ]

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 20:34
Waarschijnlijk heb je die digitale tuner helemaal niet nodig als je al TV kijtk via je dreambox. Bovendien zijn bijna al die TV's voorzien van DVB-T of DVB-S, maar vrijwel nooit met DVB-C wat hier over de kabel komt. En in Nederland wordt vrijwel niet Free To Air uitgezonden waardoor je toch nog een externe decoder nodig hebt.

Je kan je dus de extra pegels voor de Digitale uitvoering besparen en gewoon een Analoge nemen.

Verwijderd

Zit hier amper prijsverschil tussen de XA en de XD dus het is misschien handing om er sowieso bij te hebben. Kan nooit kwaad. Qua beeld is de 70 serie miniem beter dan de 60 dus dat scheelt niet zo gek veel.

Er komen natuurlijk ook 508XD schermen aan...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12 18:04
Je hebt dus al een TV tuner, die wordt via een video-ingang (SCART I guess) met je TV verbonden, daardoor wordt de tuner in de TV niet gebruikt. Dus het is lood om oud ijzer welke je neemt, het zal iig 0,0% verschil uitmaken op het beeld of wat dan ook.

Neem de TV die beter leverbaar is, goedkoper is of waarvan je denkt dat je de ingebouwde tuner in de toekomst nog wilt gebruiken. Simpel :)

Zie ook: AV FAQ; Veelgestelde vragen

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:46
Oke thanks voor jullie antwoorden.......word dus gewoon een analoge versie... :)
Pagina: 1