Toon posts:

[CSS] in-game crashes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een heel iritant/frustrerend probleem. Wanneer ik CS: S heb ik last van crashes op random momenten, er zit helemaal geen regelmaat in alhoewel ik gister toch wel om de paar minuten crashte. Maar het komt er dus op neer dat het alleen in CS: S gebeurt, ik heb het al in andere games geprobeert, ik heb het met alle programma's uit geprobeert op Ventrilo en Steam na.
Maar het aller engste is nog dat het zo maar gekomen is zonder dat er iets veranderd is, sinds die tijd heb ik nog een keer geformateerd en met een paar programma's geïnstalleerd. Die ik voor de crashes er ook al op had.
Dan nu de crashes zelf, soms crashed mijn vt2.3 » ik alt+tab = crash.
Soms als ik CS: S afsluit = crash. En dan nog gewoon random in-game. Ik weet zeker dat het niet aan mijn cofig (keanu's (Y)) ligt maar eerder aan mijn hardware of conflicten met software..
Overige info: drivers up to date, alles ge-unlocked in de firewall.

Mijn hardware op dit moment:

AMD Sempron 2500+
Nvidia geforce FX5700 LE
1 GB Kingston ValueRam
Creative Soundblaster X-fi Xtreme Audio (die zou het kunnen zijn, want rond de tijd van de aanschaf daarvan is het begonnen)
Gigabyte mb

Ik zou hier graag suggesties voor manieren tot oplossen voor hebben. Want om het maar kort te zeggen: ik word er helemaal gek van!

Alvast bedankt,

pr0ximuz

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
even je ram checken en wellicht proberen de boel opnieuw te installeren maar eerst je ram checken.

Ow en uiteraard temperaturen en dat soort dingen(misschien teveel stof etc.)

[ Voor 29% gewijzigd door maxtz0r op 03-05-2007 16:53 ]

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal al gedaan RAM heb ik gechecked alleen ik moet nog even memtest draaien en ik ga de RAM van mij broertje proberen..

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:49:

Creative Soundblaster X-fi Xtreme Audio (die zou het kunnen zijn, want rond de tijd van de aanschaf daarvan is het begonnen)
Laatste drivers zijn geinstalleerd? Anders even wat oudere proberen. Als je zelf denkt dat het misschien daardoor komt, is het handig om dat meteen uit te sluiten. Je kan eventueel de kaart even uit je systeem halen om te testen.

En wat bedoel je met crash, slaat je systeem vast of herstart die automatisch? Geen blauwe schermen voorbij zien komen?

[ Voor 11% gewijzigd door Superseb op 03-05-2007 17:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen bluescreens, het enige wat gebeurt is dat mij systeem vast slaat. Enige mogelijkheid op zo'n moment is reboot..

Verwijderd

Topicstarter
Probs fixed, het was het geheugen. Ik speel nu met de helft van mijn broertjes geheugen :D.
Pagina: 1