Toon posts:

23" ACD op PC, geschikte videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb gister een 23'' ACD gekocht, dol enthousiast aangesloten op PC ... geen beeld.
Een hoop lijntjes, strepen, trillende patroontjes en 'noise' maar geen beeld. Aangezien mijn videokaart niet tot recentste behoort en ik al mijn twijfels of hij het ACD zou kunnen aansturen maar eens getest op andere PC, met een wat nieuwere kaart. Aldaar prima beeld, volledig op 1920x1200 no problemo.

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe (andere) videokaart die wel zal gaan werken met de ACD. Ik heb het mezelf alleen niet duidelijkheid waar het m in de videokaart in zit waarom hij wel of niet zou werken met het ACD.

Is er iemand die hier wat meer achtergrondinfo over heeft of mij zou kunnen vertellen wat wel of niet werkt? Wat de kaart zelf aangaat heb ik geen bijzondere eisen, ik ben geen gamer dus het hoeft niks zieks te zijn. Ik heb een mobo met nog AGP aansluiting.

Mijn eigen kaart is een GeForce4 MX440 en de andere kaart waarop hij wel werkte een GeForce Extreme N6600GT.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zoek naar een agp video kaart die wel die resolutie aankan. Beetje zoek werk maar wel simpel en zelf te doen.

Verwijderd

[fluister]pssssst: hint... kijk eens op de apple site bij de specificaties van je acd[/fluister]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

1920x1200 valt net iets buiten de officiële standaard van single-link DVI (die houdt op bij 1920x1050). Vrijwel elke hedendaagse kaart met DVI (zeg, alles vanaf 2003) kan het aan. Oudere kaarten zijn in veel gevallen beperkt tot 1280x1024 over DVI.

Kijk bijvoorbeeld naar deze kaart of deze kaart als gamen echt geen vereiste is ;)

Succes!

Launching containers into space

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:19

Maximus

There is no substitute

Ik heb zelf om een 23" cinema aan te sturen een 9600xt 128mb gekocht bij mijn PowerMac G5. Deze kaart kan ik ook mee gamen (als ik dat wil) hij trekt wow bij 1680 * 1050 op +/- 35 frames in normale stukken.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
Whieee schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:16:
1920x1200 valt net iets buiten de officiële standaard van single-link DVI (die houdt op bij 1920x1050). Vrijwel elke hedendaagse kaart met DVI (zeg, alles vanaf 2003) kan het aan. Oudere kaarten zijn in veel gevallen beperkt tot 1280x1024 over DVI.

Kijk bijvoorbeeld naar deze kaart of deze kaart als gamen echt geen vereiste is ;)

Succes!
Thanks. Het zit m in de resolutie over DVI dus. Een van de kaarten zal een mooie oplossing bieden, iedereen bedankt!
Pagina: 1