Toon posts:

dvd gekocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vanmiddag een cadeautje gekocht; een dvd van a bugs live! Alleen; de engelse taal wordt ondersteund alleen moet je daar DTS voor hebben, ik heb een SBlive value 1024 kan ik daarmee dts simuleren ofzo? Want A bugs live is in het nederlands (no offence) niet zo leuk als in het (oorspronkelijke engels)!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21

Jag

Kan ik kort over zijn: nee. Daar heb je een echte DTS decoder voor nodig.
Toch wel stom, zoiets zou softwarematig moeten kunnen zou je zeggen.

Jag

• source
  • Laatst online: 15-08-2025
gaat gewoon via je line-out. maak je maar geen zorgen!

Anders zou bij niemand die dvd kunnen kopen, alleen mensen met een DTS systeem!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik een dts decoder zou kopen dan kan ik dus wel m'n filmpie kijken in met engelse spraak?

Hoe duur is dat? En zou ik bijvoorbeeld ook een live 5.1 kunnen kopen?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 22:04

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij kan je gewoon de dts selecteren.
alleen heb je geen encoder en kan je het geluid gewoon via analoge lijnen beluisteren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Je kunt geen DTS luisteren als je geen DTS-decoder hebt. Een losse decoeder is te duur circa 2500piek, dan kun je beter een receiver of versterker die DTS heeft kopen

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 17:21

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb A bug's live ook op dvd en ik kon gewoon de engelse taal selecteren (ook toen ik geen dts decoder had, nu wel :9). Je kan dus wel in het engels luisteren. Maar staan je instellingen wel goed in je speler? Als ie op digitaal staat moet je effe analoog proberen...

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hee Snijkoek, jij hebt gewoon de 5.1 DVD. Ik heb die ook, en wist ook niet dat er ook een DTS-versie was... Maar ja.

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ik heb een versie van windvd 2.3 die dts decodering ondersteund, softwarematig. Dus niet alleen via de spdif, ik kan ook gewoon via mun live! (en ook via andere soundkaarten) dts op mun hoofdtelefoon afspelen. Werkt perfect!

url hier plaatsen mag waarschijnlijk niet, dus als je geinteresseerd bent kan ik je wel de url mailen
Pagina: 1