Er is iets fout gegaan met het gebruik van Parition Magic 8. Ik wilde vrije 6 gb van mijn C-partitie verplaatsen naar mijn D-partitie. C zou dan 25 GB groot worden met ca 17 GB gebruikt.
Tijdens het proces ging er iets fout. Windows wil nu niet meer booten (blue screen
) en de indeling van de HD is nu als volgt:
C: Partitie 1 (Onbekend) 25000 MB (24999 MB vrij)
Niet-gepartitioneerde ruime 15000 MB
D: Partitie 2 (Media) (NTFS) 10627 MB (80160 MB vrij)
L: Partitie 3 (Inactief OS/2 Boot man 6001 MB (1797 MB vrij)
De data die orgineel op C:\ stond is nu hoogstwaarschijnlijk de "Niet-Niet-gepartitioneerde ruime", en jullie raden het al...daar staan nog enkele documenten die niet gebackupped zijn (jaja, ERG dom).
Als ik een cd van XP erin gooi kan hij een install doen op C:\ maar wil dan eerst formatteren. Ik ben dan alleen bang dat de Niet-gepartitioneerde ruime ook verloren gaat. Het gaat mij in de eerste instantie om de data, van het geinstalleerde OS heb ik nog wel een Ghost-image...
Iemand tips?
Tijdens het proces ging er iets fout. Windows wil nu niet meer booten (blue screen
C: Partitie 1 (Onbekend) 25000 MB (24999 MB vrij)
Niet-gepartitioneerde ruime 15000 MB
D: Partitie 2 (Media) (NTFS) 10627 MB (80160 MB vrij)
L: Partitie 3 (Inactief OS/2 Boot man 6001 MB (1797 MB vrij)
De data die orgineel op C:\ stond is nu hoogstwaarschijnlijk de "Niet-Niet-gepartitioneerde ruime", en jullie raden het al...daar staan nog enkele documenten die niet gebackupped zijn (jaja, ERG dom).
Als ik een cd van XP erin gooi kan hij een install doen op C:\ maar wil dan eerst formatteren. Ik ben dan alleen bang dat de Niet-gepartitioneerde ruime ook verloren gaat. Het gaat mij in de eerste instantie om de data, van het geinstalleerde OS heb ik nog wel een Ghost-image...
Iemand tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Doopy-X- op 03-05-2007 09:50 ]
*burp*