Toon posts:

refresh op webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit kan elke 30 sec. als ik dit in de text doe.
<meta http-equiv="refresh" content="30">

dat moet ik dus niet hebben, ik moet een soort refresh hebben nadat er met de muis geklikt is.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Ik denk dat jij zoiets bedoelt:

<a href="javascript:location.reload()" target="_self">refresh</a>

Het zal vast ook op een andere manier kunnen, maar deze gebruik(te) ik altijd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
het moet in een functie geplaatst worden.
de functie klapt een menutje uit, maar eventueel openstaande menutjes moeten weer dichtklappen. als ik een refresh uitvoer gaat alles dicht. Als ik dus die refresh vooraan in die functie plof dan zou het dus moeten werken. Bovenstaande regel werkt niet in de functie :(

• OkkE

OkkE

Ohh.. jah, sorry! Wist nie pcies wat je er mee wilde doen. Zoals jij wil weet ik het ook niet. :(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
jammer :(

• OkkE

OkkE

Hmmm,
nu ik er over zit na te denken..
het gaat neem ik aan over DHTML?? Dus ook timelines... dan kan je toch een 'link' maken naar het eerste frame van de timeline (of desnoods een nieuwe lege timeline) en dan is alles dicht. :)

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Het is natuurlijk een beetje onhandig om de hele pagina te gaan refreshen om de menutjes dicht te klappen niet?

Je werkt in dhtml, dus alle menutjes hebben aan het begin (ingeklapt) een bepaalde beginpositie of waarde of watooit. Bij het uitklappen verandert de 'uitklapfunctie' van 1 vd menutjes die waarde of positie. Maar inklappen is niets anders dan de menutjes terugbrengen naar hun aanvankelijke positie, dus gewoon de uitklap functie omdraaien :).

Als je van ieder menutje in de uitklapfunctie aan het begin zet dat ALLE menutjes eerst hun beginpositie krijgen zal een uitgeklapt menutje inklappen en een menutje dat al ingeklapt was zal niet veranderen, en daarna zal het gekozen menu uitklappen.

Het is een beetje wat okke bedoelt maar dan anders omschreven :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus een :? qua java en het scriptje komt dus ook van een site af.
Het aanpassen van die menu'tjes lukt nog wel, maar die refresh nog net niet.

ik kan ook geen onclick of zo vinden wel een onmouseover en onmouseout, maar als ik de refresh daar in plaats komt de refresh wel, maar niet hoe ik wil:(
zal kijken of ik de code kan plaatsen. (strax)

Verwijderd

Kan dit???

<onload="javascript:location.reload()" target="_self">

Met de bedoeling dat een popup venster niet uit het cache gelezen wordt maar opnieuw gelezen van de server? Ik wil namelijk een popup venster laten verschijnen met een nieuwtje. Elke dag een andere. Echter leest ie dit popup venstertje vaak uit het cache. Deze moet echter bij elke start van de server gelezen worden.

Gr. Mark
Op woensdag 07 februari 2001 00:05 schreef OkkE het volgende:
Ik denk dat jij zoiets bedoelt:

<a href="javascript:location.reload()" target="_self">refresh</a>

Het zal vast ook op een andere manier kunnen, maar deze gebruik(te) ik altijd.
Pagina: 1