Waarom kan ik geen reply's meer raten?

Pagina: 1
Acties:

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 07:46
Ik vond het altijd wel leuk om replies te raten op waarde, maar om een of andere rede is de dropdown box bij posts verdwenen. Ligt dit aan mij? Ik ben gewoon benieuwd of die rechten je worden ontnomen als je eigen posts bvb te lage ratings krijgen, of dat ik vaak tegen de ratings van anderen opboks?

Zover ik weet heb ik niet al te gekke dingen gepost en beoordeel ik posts van anderen voornamelijk positief als ik er waarde in zie.

Verwijderd

Kun je niet meer modereren op de FP? Kijk hier.
Komende maandag zal een ingrijpende wijziging in het moderatiesysteem uitgevoerd worden, die zal inhouden dat geregistreerde gebruikers niet langer standaard moderatierechten zullen hebben. In plaats van user driven moderatie met een onbeperkte toegang zal er voorlopig gewerkt worden met een beperkte groep gebruikers die zijn gekozen op hun karmagemiddelde per reactie, registratieduur en moderatiehistorie. Van hen mag verwacht worden dat ze belangstelling hebben voor het modereren op de frontpage en kennis hebben van het moderatiesysteem. Tegelijkertijd zullen de PowerMods een stapje terugdoen en zich meer gaan bezighouden met het helpen en informeren van moderators in het Tweakers.net Moddereter Forum, in plaats van het oplossen van foute moderaties.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 22:39 ]

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Ik ben hier ook wel benieuwd naar... Heb hier namelijk ook last van! :) Ben er alleen nog niet echt verder in gedoken... :P

<edit>
Oops... Inderdaad wel een heel duidelijk antwoord! Bedankt Denniswerf! _/-\o_
</edit>

[ Voor 28% gewijzigd door adoy op 02-05-2007 22:38 ]

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 07:46
Thnx. Ik ging er niet vanuit dat het iets algemeens was, anders had ik wel gezocht. Ik vond het democratische van het systeem eigenlijk wel mooi.

Verwijderd

Hoewel dit meer past in het Tweakers.net Moddereterforum, verplaats ik hem niet, aangezien het probleem al is opgelost :)
Zie de nette reply van Denniswerf.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 23:36 ]