Toon posts:

Outlook Express emails verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist flipte mn PC een beetje en liep ie vast e.d.
Er moest dus een reset van pas komen om weer normaal te kunnen werken. Nadat Windows opgestart was, wilde ik mn mail checken in OE 6.0, maar tot mn grote verbazing zijn al mn emails verdwenen. Via
drive:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\application data\identitiesmap met willekeurige naam\microsoft\outlook express
heb ik de dbx bestanden gevonden, maar zodra ik die wil importeren, worden er geen emails geïmporteerd (zowel inbox, als outbox en alle andere). Iemand raad? Zaten nl. nog al wat belangrijke emails bij. :'(

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
Hoe groot zijn die dbx bestanden? Als ze maar een aantal kbytes zijn, zijn het waarschijnlijk niet die met jou emails in.

Al eens gezocht naar andere dbx bestanden, misschien dat ze ergens anders staan.

Ik vrees echter dat je ze kwijt bent, in het vervolg backups nemen ofwel een imap server draaien om dergelijke problemen te voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
Postvak IN is 10.181 kB
Verzonden items is 1.484 kB

Er zijn in desbetreffende map ook nog een paar andere dbx bestanden bijgekomen, zoals Postvak IN (1). Het zelfde geldt voor Postvak uit en verwijderde items en verzonden items, ook hier staan een (1) achter.

Edit: zal ff zoeken naar andere dbx bestanden. Heb er wel een zooi op mn PC, maar is oude back-up

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 21:57 ]