Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen kaarten gevonden! in Tomtom 6

Pagina: 1
Acties:
  • 5.579 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

heb vandaag een Mio A701 gekocht, leuk speeltje, wilde er Tomtom 6 op installeren.
Dat lukte allemaal, maar als ik het programma opstart blijft ie zeggen dat er geen kaarten gevonden zijn. Nu kan dat kloppen, want ik heb geen idee waar de maps moeten komen, ze staan nu gewoon op me geheugenkaart, maar Tomtom vind het blijkbaar niet goed genoeg..

Heeft iemand een idee in wat voor map de maps moeten komen?

Tanx!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
In de root van je geheugenkaartje.

Verwijderd

Topicstarter
Moeten dat dan de Alps Benelux enz. mappen zijn, of de losse .001 - .009 bestanden zijn?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:11:
Moeten dat dan de Alps Benelux enz. mappen zijn, of de losse .001 - .009 bestanden zijn?
Iets doet me vermoeden dat het niet een legale versie is :X

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19
Eh ? Ik neem toch aan dat meneer TomTom die bestanden op de juiste plek op het kaartje heeft gezet ??

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, niet volledig nee.
Kopij van een vriend, bij wie het dus wel draait, maar ik heb het idee dat Tomtom niet verder kjikt dan de 'harde schijf' van dat apparaat, en niet naar m'n sd-card..

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:17:
Hehe, niet volledig nee.
Kopij van een vriend, bij wie het dus wel draait, maar ik heb het idee dat Tomtom niet verder kjikt dan de 'harde schijf' van dat apparaat, en niet naar m'n sd-card..
Als je vriend wel een legale versie heeft, dan gaat het alsnog niet werken i.v.m product code die aan zijn PDA gekoppeld is.

Verder kan ik je geen hulp bieden aangezien ik TT2, 3, 5 en 6 officieel aangekocht heb.

Blijkbaar heb jij al je geld aan een PDA uitgeven zodat je geen geld meer had voor TomTom? :?

Ik bedoel, zo'n Mio is ook niet goedkoop.

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 02-05-2007 21:21 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Zou me niet verbazen als dat ook geen legale versie was..

Mijn apparaat heeft een TomTom map, met TTToday.dll erin, in Programmabestanden/Navigator staan contacts, voices, itn en logging.
En op m'n storage map in de root die files..

Damn

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

zoiets vraag je hier toch niet!!!

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik weet de oplossing:

Koop een legale tomtom pauper!

[ Voor 43% gewijzigd door Slasher op 03-05-2007 13:05 ]

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Guttegut zeg, iemand normaal te woord staan is ook een vak. Alsof jullie al je CD's en DVD's netjes in de winkel kopen... Yeah right :N

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 15:43
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:21:
Guttegut zeg, iemand normaal te woord staan is ook een vak. Alsof jullie al je CD's en DVD's netjes in de winkel kopen... Yeah right :N
Wellicht niet nee, maar in de voorwaarden van GoT staat duidelijk dat je met warez vragen aan het verkeerde adres bent, en solliciteert naar een slotje op je topic.
Als hier ook vragen met betrekking tot warez zouden worden beantwoordt, is het hek van de dam, en zie je binnen de kortste keren alleen nog maar vragen over illegale games/programma's etc. waarvan de crack niet werkt, of die problemen geven met installatie etc.

Aangezien die vriend van je de boel wel draaiend heeft, vraag het hem zou ik zeggen.
Anders zit er inderdaad weinig anders op dat een legale versie aan te schaffen.
Dat heeft trouwens ook een boel voordelen hoor. Altijd up-to-date blijven, helpdesk support in dit soort gevallen etc...

Systemspecs

Verwijderd

^^ Daar hoef ik ei'k niets aan toe te voegen :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.