Toon posts:

tdu interraces

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LEES HIER : Wat is een clan, vraag ik daar om ????? NEEE dus !!!!!!! Een clan is een groep mensen die met elkaar verbonden is door middel van verwantschap en afstamming. Clans kunnen voor het gemak worden omschreven als subgroepen van stammen, ook al is dat niet altijd correct. Clans bestaan gewoonlijk uit 7000 tot 10.000 mensen. Het woord "clan" komt van de Engelse vertaling van het Gaelic woord "clann", wat "kinderen" betekend.

En een club is geen clan, en hoofdletters gebruik je als je iets wilt benadrukken niet als je zoals jij zegt onbeleefd wil zijn of wil opvallen, maar zoals de waard is vertrouwd hij zn gasten.
Voor degene die roept " met t verkeerde been uit bed gestapt " ik stap met 2 benen tegelijk uit bed en jij denkt dit toch over mij zegt meer over jou als mij.
Dat roepen dat alle grote mannen met simpsons plaatjes en dragon ball en weet ik t hoe de kloemel heet tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Uhm... wat is hier de bedoeling van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen dr dan wel fatsoenlijke foto's op of alleen tekenfilm plaatjes, mn gewone foto's worden zo klein dat ze niet meer te zien zijn.
Morgen heb ik n nog groter humeur dan vandaag alleen omdat ik fatsoenlijk antwoord krijg wel antwoorden van mensen die mij kinderachtig noemen maar zelf met kinderachtige reacties terug reageren i.p.v. normaal te typen waar ik t dan wel moet doen of dat t niet mag, nee verwijt mij maar maar actie vraagt om reactie. Geen wonder dat er bijna geen nederlanders te vinden zijn online als we allemaal zo kinderachtig reageren en als iedereen alles verkeerd interpreteert of niet doorgestudeerd heeft. Land van vrijheid LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:34
Ik voel.... ik ruik.... ik zie een ban aankomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Lees misschien eens de link die Crash je heeft gegeven over de algemene policy alvorens je hier weer je gal komt uitspuwen, en het op de man persoonlijk gaat spelen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.