Nou heerlijke vrijheidsuiting hier in NL, wat een burgerlijk gelul, Dat is toch geen werving, ik probeer alleen meer mensen samen te laten houden en te laten gamen, zoals we dat in de burgermaatschappij ook zouden moeten doen. Ik weet alleen dat er genoeg mensen zijn die deze bedoelde achievement niet kunnen doen, daarom mijn idee om te helpen, ik dacht dat dit forum daar toch ook voor bedoeld was. Dus wat is daar te werven aan??? T gaat me om de achievement dus niet om de club. Gamers ondermekaar maar goed. In plaats van het forum te sluiten zeg me dan waar ik t wel moet plaatsen. Maak al extra nieuw forum omdat t nergens anders behandeld wordt of gelezen en dan mag je via dit ook nog niet eens mensen vragen die meedoen ? ??
Weet je wat ik mis in NL EEN LEEUW MET BALLEN en geen gecastreerde leeuw !!!
En dan die opmerking dat ik niet met hoofdletters mag typen mensen hebben jullie nou echt niks beters te doen ?????????
Nou haal dit ook maar weer weg, maar dan typ ik t morgen wel weer tot ik iets bereik of er af wordt geflikkerd.
Kindetrachtig gedoe, ik moet toch contact zien te leggen gaat dit hele forum en sie toch ook over, over de mening van ieder dus dat is dan ook werving , want je kan iemand beinvloeden dus als we zo gaan kijken is de hele site mierenneukerij.
Weet je wat ik mis in NL EEN LEEUW MET BALLEN en geen gecastreerde leeuw !!!
En dan die opmerking dat ik niet met hoofdletters mag typen mensen hebben jullie nou echt niks beters te doen ?????????
Nou haal dit ook maar weer weg, maar dan typ ik t morgen wel weer tot ik iets bereik of er af wordt geflikkerd.
Kindetrachtig gedoe, ik moet toch contact zien te leggen gaat dit hele forum en sie toch ook over, over de mening van ieder dus dat is dan ook werving , want je kan iemand beinvloeden dus als we zo gaan kijken is de hele site mierenneukerij.