Toon posts:

testdrive interclubraces

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou heerlijke vrijheidsuiting hier in NL, wat een burgerlijk gelul, Dat is toch geen werving, ik probeer alleen meer mensen samen te laten houden en te laten gamen, zoals we dat in de burgermaatschappij ook zouden moeten doen. Ik weet alleen dat er genoeg mensen zijn die deze bedoelde achievement niet kunnen doen, daarom mijn idee om te helpen, ik dacht dat dit forum daar toch ook voor bedoeld was. Dus wat is daar te werven aan??? T gaat me om de achievement dus niet om de club. Gamers ondermekaar maar goed. In plaats van het forum te sluiten zeg me dan waar ik t wel moet plaatsen. Maak al extra nieuw forum omdat t nergens anders behandeld wordt of gelezen en dan mag je via dit ook nog niet eens mensen vragen die meedoen ? ??

Weet je wat ik mis in NL EEN LEEUW MET BALLEN en geen gecastreerde leeuw !!!
En dan die opmerking dat ik niet met hoofdletters mag typen mensen hebben jullie nou echt niks beters te doen ?????????

Nou haal dit ook maar weer weg, maar dan typ ik t morgen wel weer tot ik iets bereik of er af wordt geflikkerd.
Kindetrachtig gedoe, ik moet toch contact zien te leggen gaat dit hele forum en sie toch ook over, over de mening van ieder dus dat is dan ook werving , want je kan iemand beinvloeden dus als we zo gaan kijken is de hele site mierenneukerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 13:59
Morgen met je goede been uit bed stappen he :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:08
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 82% gewijzigd door ThinkPad op 02-05-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash in "TESTDRIVE UNLIMITED INTERCLUB RACES"

is duidelijk
In de regels:
Mag ik hier leden werven voor m'n clan?
Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
Hoofdletters = schreeuwen = onbeleefd + waarom hoofdletters? vind je jezelf belangrijker dan andere topic starters?
Als je het niet eens bent met een moderator-actie, mail je daarover met de moderator, of je stuurt een Direct Message.
Het algemeen beleid
Het is daarnaast niet de bedoeling om de aandacht op je topictitel te vestigen door bijvoorbeeld veel hoofdletters of leestekens gebruiken. Iedereen wil graag dat zijn eigen topic gelezen hebben. "HELP [iets] DOET HET NIET !!!" is dus niet de bedoeling.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
offtopic:
D'r bouwt er hier eentje een goede reputatie op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Ik noteer dat even, en hoop dat je tegen morgen al wat kalmer bent zodat we er op een beschaafde en minder overtrokken manier kunnen over praten want een reactie van hola, mijn topic gaat dicht en de hele wereld is tegen mij is overdreven.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:32:
Nou heerlijke vrijheidsuiting hier in NL
Misschien moet je eerst eens leren wat vrijheid van meningsuiting werkelijk inhoudt (en hoe je het schrijft) voor je hier komt huilen met willekeurige termen; hint: dit heeft niets maar dan ook niets met de vrijheid van meningsuiting te maken.
wat een burgerlijk gelul, Dat is toch geen werving, ik probeer alleen meer mensen samen te laten houden en te laten gamen,
" trachten over te halen zich aan te sluiten bij een vereniging, een partij enz.", precies, werven dus.
zoals we dat in de burgermaatschappij ook zouden moeten doen. Ik weet alleen dat er genoeg mensen zijn die deze bedoelde achievement niet kunnen doen, daarom mijn idee om te helpen, ik dacht dat dit forum daar toch ook voor bedoeld was.
Nee, dit forum is expliciet niet bedoeld om te werven voor wat dan ook, zelfs voor dingen zoals je dat in de "burgermaatschappij ook zou moeten doen".
Dus wat is daar te werven aan??? T gaat me om de achievement dus niet om de club. Gamers ondermekaar maar goed. In plaats van het forum te sluiten zeg me dan waar ik t wel moet plaatsen. Maak al extra nieuw forum omdat t nergens anders behandeld wordt of gelezen en dan mag je via dit ook nog niet eens mensen vragen die meedoen ? ??

Weet je wat ik mis in NL EEN LEEUW MET BALLEN en geen gecastreerde leeuw !!!
En dan die opmerking dat ik niet met hoofdletters mag typen mensen hebben jullie nou echt niks beters te doen ?????????

Nou haal dit ook maar weer weg, maar dan typ ik t morgen wel weer tot ik iets bereik of er af wordt geflikkerd.
Kindetrachtig gedoe, ik moet toch contact zien te leggen gaat dit hele forum en sie toch ook over, over de mening van ieder dus dat is dan ook werving , want je kan iemand beinvloeden dus als we zo gaan kijken is de hele site mierenneukerij.
Misschien moet je even afkoelen, en nadenken hoe je op een constructievere manier dan dit je mening kunt geven over de gang van zaken op dit forum :)

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 02-05-2007 19:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.