Ik heb een KPN Experia Box (Siemens SX551) is het mogelijk deze te gebruiken als draadloze router voor een andere modem. We zijn namelijk overgestapt van kpn naar @home en deze modem heeft maar 1 aansluiting.
Nee, dat is niet mogelijk.
En je topicstart is wel erg mager, zelf onderzoek doen is niet verboden (deze vraag is namelijk als 1337 keer voorbij gekomen).
Je zult een router als een Linksys WRT54GL, Asus WL-500g, Draytek, US Robotics, Apple Airport oid nodig hebben.
Pak in elk geval geen: Sweex, Belkin, Sitecom, Trust, Qtec of dat soort meuk.
En je topicstart is wel erg mager, zelf onderzoek doen is niet verboden (deze vraag is namelijk als 1337 keer voorbij gekomen).
Je zult een router als een Linksys WRT54GL, Asus WL-500g, Draytek, US Robotics, Apple Airport oid nodig hebben.
Pak in elk geval geen: Sweex, Belkin, Sitecom, Trust, Qtec of dat soort meuk.
[ Voor 15% gewijzigd door Romke op 02-05-2007 19:07 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
De ExperiaBox is eigendom van KPN en moet dus terug na het beeindigen van het abonnement. Ook heeft hij geen WAN-poort (tenminste, geen ethernet-WAN-poort) en kan hij dus zowiezo niet als router functioneren achter het @Home modem.Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:04:
Ik heb een KPN Experia Box (Siemens SX551) is het mogelijk deze te gebruiken als draadloze router voor een andere modem. We zijn namelijk overgestapt van kpn naar @home en deze modem heeft maar 1 aansluiting.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Zie bovenstaande reacties 
Lijkt me vrij duidelijk..
Lijkt me vrij duidelijk..
Dit topic is gesloten.
![]()