Toon posts:

TESTDRIVE UNLIMITED INTERCLUB RACES

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Bij deze een oproep voor de mensen die de achievement nog moeten behalen voor de interclub races!!

Omdat ik gemerkt heb dat hier vrij weinig mensen aan mee doen en mensen nooit online zijn als ik de races wil doen heb ik een club opgericht waarin je je kunt aanmelden moet je deze achievements nog halen.

Ik wil wel effe benadrukken dat ik niet de baas wil spelen ofzo dus als de achievements behaalt zijn mag iemand de club overnemen ik wil alleen wel lid blijven dus !!!

Mijn club heet : Snake eyes en mijn xbox naam is MRX DK, wil je joinen stuur me effe een postje en ik nodig je uit, dan kunnen we clubraces gaan houden op afgesproken data en tijd.

Hoop jullie snel te zien !

P.S. Ik vind t trouwens wel belachelijk dat er zo weinig samen gespeeld wordt voor achievements te behalen. Ik zie duitsers, amerikanen, engelanders allemaal met club maar om in een nederlandse club te komen en dan te gaan werken samen voor achievements kun je vergeten, ja t rondrijden door t spel maar daar heb ik mn eigen auto voor om dat te doen.

Mazzel MRX DK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Oeps, dit mag vast niet van de Admins = clan/club werving..... ;)

Maar om je vraag te beantwoorden, ik heb zelf al een club opgericht voor de luitjes waar ik veel BF2 mee speel(de) en heb er al met één een Inter Club race gedaan. Nou de rest nog overhalen voor dit spel 8)

Dus nog een paar keer en het zou goed moeten komen, maar is het niet zo dat je ook tegen een andere club geraced moet hebben voor die achievement?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:45
Dit valt onder werving en is dus niet toegestaan. Zie ook: Spielerij - Algemene policy :)
Hiernaast is het nogal onfatsoenlijk om je topictitel in caps te tikken :o

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 02-05-2007 18:34 ]

Dit topic is gesloten.