Toon posts:

X-dreamer II handleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben hier nieuw: Berrie, 55 uit de achterhoek.
Ik kocht vandaag een Aspire X-dreamer II behuizing. Ik trof in de doos geen montagehandleiding aan. Hoort er ook niet bij denk ik en zonder dat papier krijg ik hem ook wel in elkaar.
ik moest wel via allerlei websites ontdekken dat de plaat voor het moederbord er met 1 schroefje uit kan.
In het zakje onderdelen trof ik een vreemd 'haakje' aan dat ik niet kan plaatsen en een lampje of voelertje aan een stekkertje (rood-zwart). De laatste staat ook op het plaatje met onderdelen afgebeeld,
http://www.apevia.com/product.php?pid=87
maar ik heb nog geen idee waar het voor is. De lollige opmerkingen maak ik zelf wel als jullie mij maar met de serieuze maar willen helpen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
Dat 'dingetje' met een rood en zwart draadje is een los speakertje. Die dingen zitten normaliter vast in de kast, maar tegenwoordig zie je ook wel eens op het moederbord zitten of los bij de kast geleverd worden :)

Heb je van dat 'haakje' ook een duidelijkere foto?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat lampje is een temp. sensor voor je LCD'tje :)

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de reacties. ik denk idd dat het een speakertje is.
De temp.sensor zit al aan een draadje.
Het 'haakje' is van hetzelfde verzinkte plaatstaal als de binnenkant van de kast, Ongeveer een cm breed en 1 1/2 cm lang. Het opstaande stukje is ook een cm en hierin zit een halfrond gat. In het lange deel zit een schroefdraad gaatje en er zit een heeel klein opstaand lipje aan. het zit in het zakje met alle schroefjes en tonnetjes. 8)7
Misschien een bevestiging voor het speakertje?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

dat is een buzzertje ja.
gewoon op je mobo hangen.
laat me raden:De stekker is 4 'blokjes' breed van die buzzer?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Ja!. Boudewijn heeft helemaal gelijk. 4 blokjes breed. Rood en zwart op de buitenste.
Maar nu het haakje nog, waar is het voor en waar moet het geplaatst worden. (De euro is natuurlijk om de grote te bepalen) :? Afbeeldingslocatie: http://www.wurlitzers.nl/haakje.jpg

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 16:56
Kun je waarschijnlijk linksachterin je behuizing vast schroeven, waarna het oogje door de lip valt van het zijpaneel. Zo kun je de kast op slot doen of aan een slot hangen. Wordt bij de meeste behuizingen meegeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, juist.
Het is helemaal duidelijk. In de achterhoek hoeven we nooit iets op slot te doen,he. ;)
Zodoende herkende ik het natuurlijk niet.
Allemaal hartstikke bedankt voor de uitleg.
Van mij mag dit draadje op slot. :)
Pagina: 1