updates firefox gaan irriteren

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Gemiddeld één keer per week update firefox, met als gevolg dat ik steeds weer overal moet inloggen/wachtwoorden invoeren, popups met waarschuwingen krijg en mijn startpagina opnieuw moet instellen.

Is er ergens een optie dat cookies etc bewaard worden bij een update, of begint bij elke update een schone lei?

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

hebben we het over dezelfde mozilla firefox? ;)

ik heb daar 0,0 last van. Hier momenteel 2.0.0.3 en op andere pc nog 1.5 geloof ik.
(De Java en Adobe updates: die moeten ze afschieten daarentegen)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-07 09:52
Er is bij jouw denk ik iets goed mis, want er is maar elke paar maanden een update van firefox.
Tevens horen dan alle cookies en wachtwoorden bewaart te blijven!

Dus ik zou beginnen met firefox opnieuw installeren en een virus scan.
Als je het echt niet opgelost krijgt zou je "google browser sync" kunnen gebruiken.

edit: zit je niet toevallig met een alpha-versie van firefox 3 ofzo? (o spuit 11)

[ Voor 11% gewijzigd door martijnve op 02-05-2007 17:52 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je weet zeker dat je niet toevallig een nightly hebt? Deze update elke dag idd :+

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Ten eerste, er zal inderdaad iets mis zijn want Firefox zou niet zo vaak moeten updaten.

Maar wat je in ieder geval wel zou kunnen gebruiken is MozBackup. Kan je van allerlei settings (cookies/settings/plugins/etc.) backuppen en weer terugzetten zo nodig...

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs