Toon posts:

Welke zaak kan mij in 1 dag 4 Mac Pro's met CS3 leveren?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De computers op m'n werk zijn gestolen. De automatiseringsafdeling is een hele tijd bezig om enkele oude computers klaar te maken zodat we in ieder geval vooruit kunnen (met CS1 en CS2). Vervolgens zullen er nieuwe computers komen (in ieder geval drie) met daarop CS3 (de Engelse versie omdat de Nederlandse versie nog niet uit is).

Men denkt hiervoor 4 weken nodig te hebben... (om dan een compleet werkend systeem af te leveren met o.a. Suitcase Fusion, de MS suite, Fetch, PDF Bee, etc. en klaar voor het netwerk).

Volgens mij moet dat sneller kunnen. VEEL sneller...

Wie is het met mij eens...? En zo ja, bij welke zaak zou ik dat kunnen regelen? (Niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen (alhoewel ik dat wel serieus ga proberen), maar gewoon om een punt duidelijk te maken...)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:11

SeatRider

Hips don't lie

En weer post je zo'n vraag op het forum, terwijl je veel beter gewoon in de telefoon kunt klimmen en een stuk of tig winkels bellen...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Mac online store?
Mac winkel om de hoek?
Willekeurige andere mac leverancier en dan zelf halen?

Maar 4 weken levertijd of is dat configuratie?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-02 16:54
Dit is een questie van hoeveel wil je uitgeven? Hoe sneller hoe duurder...
En zoals al gezegt hier boven, hier kunnen wij je toch niet me helpen, je zult toch zelf echt moeten bellen.

Onze phonebill wat opkrikken... wat denk je wel!! :+

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarom bel je anders niet een paar resellers af? Apple heeft een hele mooi lijst met alle resellers en solution experts in Nederland. Die weten beter wat er op voorraad is en hoe het met de levertijd zit, dan de mensen hier op GoT (uitzonderingen daargelaten). Kost je hooguit een uur en dan ben je sneller geholpen dan hier een topic voor te openen. Deze gaat dan ook dicht.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.