De computers op m'n werk zijn gestolen. De automatiseringsafdeling is een hele tijd bezig om enkele oude computers klaar te maken zodat we in ieder geval vooruit kunnen (met CS1 en CS2). Vervolgens zullen er nieuwe computers komen (in ieder geval drie) met daarop CS3 (de Engelse versie omdat de Nederlandse versie nog niet uit is).
Men denkt hiervoor 4 weken nodig te hebben... (om dan een compleet werkend systeem af te leveren met o.a. Suitcase Fusion, de MS suite, Fetch, PDF Bee, etc. en klaar voor het netwerk).
Volgens mij moet dat sneller kunnen. VEEL sneller...
Wie is het met mij eens...? En zo ja, bij welke zaak zou ik dat kunnen regelen? (Niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen (alhoewel ik dat wel serieus ga proberen), maar gewoon om een punt duidelijk te maken...)
Men denkt hiervoor 4 weken nodig te hebben... (om dan een compleet werkend systeem af te leveren met o.a. Suitcase Fusion, de MS suite, Fetch, PDF Bee, etc. en klaar voor het netwerk).
Volgens mij moet dat sneller kunnen. VEEL sneller...
Wie is het met mij eens...? En zo ja, bij welke zaak zou ik dat kunnen regelen? (Niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen (alhoewel ik dat wel serieus ga proberen), maar gewoon om een punt duidelijk te maken...)