Asus P5LD2-VM SE Digitaal aansluiten op JVC TH-V70R

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hier een PC staan met een Asus P5LD2-VM SE staan. Die zou ik graag digitaal willen aansluiten op mijn JVC stereo toren. Ik weet dat mijn stereo een digitale uitgang heeft, mijn vader heeft namelijk deze al eens beneden digitaal aangesloten op onze digitale ontvanger beneden. Nu heb ik daarentegen de stereo op zolder staan.

Ik wil nu dus hem digitaal aansluiten zodat ik goed 5.1 geluid heb( heb nu gesimuleerd 5.1 geluid, maar dat klinkt voor geen meter :X Heb eentje staan via de aux uitgang van mijn stereo)

Omdat het moederbord een HD chip heeft voor geluid is dit denk ik genoeg om hem aan te sluiten op mijn stereo( puristen zullen wel zeggen van niet, maar omdat mijn stereo ook niet high end is kan een middelmatige geluidschip ook wel door)

Volgens deze informatie over mijn moederbord heb ik de volgende dingen nodig
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
 Internal I/O Connectors    
2 x USB connectors support additional 4 USB ports
1 x Floppy disk drive connector
1 x IDE connector
4 x SATA connectors
CPU/ Chassis connector
Front panel audio connector
[b]1 x S/PDIF Out Header[/b]
Chassis Intrusion connector
CD audio in
24-pin ATX Power connector
4-pin ATX 12V Power connector
System Panel

Omdat mijn Moederbord standaard dus geen optische/Coax uitgang:
http://www.alternate.nl/h...=GZZA26&showTechData=true

En een kabel om mijn stereo te verbinden:
http://www1.nl2.conrad.co...2&p_init_ipc=X&~cookies=1

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Kan er niemand mij met zekerheid zeggen of dit gaat werken of niet ?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker