Toon posts:

Nieuwe gaming pc

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De pc die ik nu bezit is al van voor de ijstijd maar nu dat ik al wat geld bijeen heb kan een nieuwe gaan halen.

Deze computer is een configuratie van de pc winkel en zo kost ie wat minder ik gebruik men computer alleen om te gamen en hier en daar een filmpje te zien maar hij moet dus echt een gaming comp worden

· ANTEC NSK6500 BLACK 430W
· MSI P6N SLI
· INTEL CORE 2 DUO 6600 2.4GHZ 4MB
· ATI RADEON RX1950 PRO 512MB PCI-E
· GIGABIT LANCARD ON BOARD
· SOUND ON BOARD
· 2X 1GB 800MHZ DDR2
· HDD 320GB 16MB 7200rpm S-ATAII
· DVDROM 16X
· DVDWRITER 18X DUAL LAYER
· MULTI CARDREADER

Samen kost die € 1.103,00

Dit is hoe een gaming pc eruit ziet bij mijn lokale pc winkel en ik weet niet echt heel veel van computers dus dacht ik dat ik het eerst zou vragen aan mensen met wat meer inzicht erop
Denken jullie dat deze computer bijvoorbeeld Lord of the rings online, en C&C3 kan spelen en kan ik met deze computer nog een tijdje mee ?

Ik dank u op voorhand

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 16:20 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT. Lees ook even Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Probeer in ieder geval meer info te geven waarom je dit systeem zou willen kopen want elke forummer kan/zal een andere mening hebben en dan heb je nog geen duidelijkheid.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik zou met het moederbord wachten, de P35 chipset komt er aan, het eerste mobo met deze chipset staat trouwens al te koop: http://www.azerty.nl/prod..._detail/89/31858/p5k.html

ook zou ik nog even goed kijken naar je geheugen (800 Mhz) ga je overclocken of niet? anders is 533Mhz geheugen ook meer dan genoeg, daarnaast kan je beter voor een 8800 GTS gaan als videokaart,

en ja, je kan best wat meer moeite doen om een mooie startpost te maken want de meeste mensen hebben nu al geen zin om te reageren en deze gaat hoogstwaarschijnlijk ook op slot

The number one enemy of progress is question

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

dradka, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.