Ik ben op zoek naar een goede backup-oplossing voor bij ons op kantoor. We hebben een netwerk met 25 machines die gebackupped moeten worden naar een centrale server.
Die machines verschillen onderling sterk (aantal servers, aantal workstations, aantal laptops) en hebben uiteenlopende OS'en (Windows SBS, Windows XP, Windows Vista, Mac OSX, Linux Ubuntu).
Ik zoek backupsoftware die je op de client installeert en die:
* Automatisch een backup up-to-date houdt (alleen verschillen versturen) zodra de backupserver bereikbaar is (i.v.m. laptops)
* Altijd een 'verzegelde' snapshot van een dag/week oud heeft.
* De backups van verschillende clients van elkaar afschermen (i.v.m. beveiliging)
* De backups voor de client toegankelijk maakt (i.v.m. restoren)
De server draait bij voorkeur op linux (hebben een goede linux fileserver met 4 TB in Raid 5).
Is dit er? En als zoiets er niet is, wat komt het dichtst in de buurt?
Die machines verschillen onderling sterk (aantal servers, aantal workstations, aantal laptops) en hebben uiteenlopende OS'en (Windows SBS, Windows XP, Windows Vista, Mac OSX, Linux Ubuntu).
Ik zoek backupsoftware die je op de client installeert en die:
* Automatisch een backup up-to-date houdt (alleen verschillen versturen) zodra de backupserver bereikbaar is (i.v.m. laptops)
* Altijd een 'verzegelde' snapshot van een dag/week oud heeft.
* De backups van verschillende clients van elkaar afschermen (i.v.m. beveiliging)
* De backups voor de client toegankelijk maakt (i.v.m. restoren)
De server draait bij voorkeur op linux (hebben een goede linux fileserver met 4 TB in Raid 5).
Is dit er? En als zoiets er niet is, wat komt het dichtst in de buurt?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP