Toon posts:

Filmpjes website Top 10 verzamelaar

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd genoeg kon ik er geen vinden via google en yahoo, dus probeer ik het hier maar even. Weet niet zeker of dit het goede hok is, zoniet mijn excuses. Wat ik zoek is dus een website die de beste filmpjes van Youtube, Myspace, Veoh, Grouper, Break, heavy en uncutvideo (aol) dagelijks verzamelt en daar lijstjes van maakt. Dus de top 10 aan filmpjes per site, welke het best beoordeeld zijn of het best bekeken. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn wat ik bedoel, dan hier een voorbeeld: http://www.purevideo.com/ . Zoiets dus, alleen dan met meer videoblog achtige sites. Bij voorbaat dank.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 22:16

Xof

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou een van de sites kunnen zijn die ertussen staat, een site waarvan dus een top tien gemaakt zou kunnen zijn,

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De relatie met software ontgaat me helaas nogal. Ik kan me voorstellen dat je dit zoekt; maar het is helaas geen onderwerp wat past in de fora waar je als vers geregistreerde gebruiker bijkan. Je zult je heil dus ergens anders moeten zoeken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.