aansluiten laptop op tv + surround versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• jeroenvvl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-01-2022
Misschien kun iemand me helpen bij het oplossen van een
technisch probleem. Ik heb een asus laptop gekocht (W2PC / 17 / T7400 / 2Gb / 160 / MCE) die ik
wil aansluiten op mijn plasma tv van panasonic en op mijn denon avr-1706 surround versterker.

http://www.centralpoint.n...0_2gb_160_mce_Retail.html

Ik heb op de laptop s-vhs tv-out, en één hdmi poort. Voor audio output heb ik alleen
een standaard jack-plug, maar het apparaat zelf heeft wel ingebouwd surround geluid.

Misschien is een en ander toch aan de praat te krijgen, als iemand me hiermee zou kunnen helpen ben ik je erg dankbaar

mvg

Jeroen van Vlierden

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zie het probleem niet eigenlijk. Je hebt S-VHS, HDMI of VGA ter veschikking. Je TV kan dat vast ook allemaal wel. Dus gewoon een kwestie van insteken en kijken wat het beste uitpakt.

Wat betreft audio: zo te zien is je mini-jack een combo met SPDIF. Dus ook dat is een kwestie van het juiste kabeltje en aansluiten maar.

Dit soort dingen staan gewoon in de manuals van je apparaten en had je dus ook makkelijk zelf kunnen uitzoeken. We verwachten hier op GoT van je dat je altijd eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing.

Zie ook AV FAQ; Veelgestelde vragen en De grote tv-out FAQ en Het algemeen beleid #topicplaatsen

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.