[XP] Wireless USB adapter werkt niet?*

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:01
ik heb een linksys wireless-g usb network adapter ic:3839A-WUSBGV4
wanneer ik hem in aansluit krijg ik de melding dat het een onbekend aparaat is en windows herkent hem niet. Dit was eerst geen probleem op me oude computer en ik heb nu wel home sp2 inplaats van pro sp2. Ik weet niet of dit uitmaakt. Ook wanneer ik toch een stuurprogramma voor het apparaat instaleer is het probleem niet opgelost. Dan maakt hij nog geen verbinding met het aparaat. ik heb de adapter ook op andere pc's aangesloten en dan herkent windows hem gelijk. Dit probleem is bij elk usb aansluiting en alleen bij dit apparaat. Het power ledje brand wel. het apparaat is wel usb `1 en alle aansluitingen zijn usb 2.0, maar dat is ook op me laptop zo.

Kan iemand mij helpen hiermee.

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Codeaction,
Ik heb je titel even aangepast.
Door o.a. het OS en je echte probleem er in te vermelden wordt het een stuk duidelijker.

zie ook de Windows Clients - Policy :)

Verder: als je de drivers eenmaal hebt geinstalleerd, staat de USB adapter dan wel goed (correct) geinstalleerd, en werkt alleen je wireless netwerk nog niet?
Of wordt je stick uberhaupt niet goed geinstalleerd?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Codeaction
Alt-92

alvast bedankt voor je aandacht
Ik gebruik XP home sp2 en wanneer ik de driver wil instaleren krijg ik een foutmelding dat het apparaat niet gevonden is. deze melding krijg ik als ik handmatig het apparaat selecteer uit een lijst die in de wizard zit. met code tien. en als ik gewoon nieuw apparaat toevoegen selecteer krijg ik uitendleijk de melding dat windows niet de juiste software kan vinden

Dus kan iemand mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Codeaction op 02-05-2007 18:19 . Reden: het ontbreken van iets ]

• Codeaction
heeft iemand een gelijkwaardig probleem gehadmet zijn usb apparaat(en)