Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Betekend dit nou dat mochten ze terugkomen ze weer aangevuld moeten worden of kan dat gewoon vanuit de userbase getrokken worden?
^^ natuurlijk. Nieuwe wachtwoorden waarop het script van kees geen effect meer heeft?
/me wacht geduldig op het mailtje
Het sysadmin irc-cafe
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nog veel beter, nieuwe wachtwoorden, zelfde accounts en het script heeft met het oude wachtwoord het account gelockedVerwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:29:
^^ natuurlijk. Nieuwe wachtwoorden waarop het script van kees geen effect meer heeft?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
zwippie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:51:
... kezen?
Maak het maar snel, want ik mis het wel!
(eigenlijk niet, maar moet ff dramatisch overkomen met de hoop dat het dan sneller gefixt is en ook om de post nog nuttig te maken)
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 02-05-2007 14:54 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 21:31 ]
Stats zijn altijd leuk maar hebben ook een erg lage prioriteit, verwacht dus niet dat het snel is gefixt als dat al gebeurt
SmartDoDo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:50:
Ik heb Kees gewezen op dit topic. Ik verwacht niet dat het binnen korte tijd wordt gefixt aangezien het niet iets is wat van groot belang is.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hij werkt weer

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
* Zeror staat op plaatsje 265

Best leuk zo'n overzicht
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 02-05-2007 22:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Was wel benieuwd of ik nog steeds ergens op de 5e plek stond
Nu doet ie het idd niet meer.Terw_Dan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:08:
Ligt het aan mij, of doet hij het nog steeds niet.
Was wel benieuwd of ik nog steeds ergens op de 5e plek stond
ennuwel
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Overigens had ik niet gedacht dat ik zo hoog stond
Soms moet je gewoon eerlijk zijn, en dan kan het alsnog wel een lief kindje zijnOsiris schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:29:
SmartDoDo, foei! Wat je zei was alsof je tegen 't pasgeborene kind van je collega zegt: "Jééétje, wat een lelijke baby!"
De som moet 5.925.800 zijn, ook de som van de gemiddeldes klopt niet (2710 ipv 6972, oftewel 5,42 gemiddeld) en het gemiddelde aantal dagen geregged (2236 ipv 2883).
/mierenneuken
http://gathering.tweakers.net/~kees/top500/posts.html
http://gathering.tweakers.net/~kees/top500/reg.html (maar die is eigenljik totaal niet interessant omdat die niet veranderd)
Hier klopt de positie niet (tellertje even resetten?
moet zeggen, plekje 37 op die lijst is toch een hele prestatie
[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 02-05-2007 23:43 ]
Kan Excel niet goed opgestart krijgen, anders was ik er zelf wat mee gaan rekenen.
☻/
/▌
Waarom denk je dat het een sommatie is? De top-500 posters hebben ook geen 100% van de posts geplaatst.sewer schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:37:
Alleen klopt die sommatie onderaan niet, voor 20 miljoen berichten over 500 gebruikers moet het gemiddelde op 40.000 liggen, terwijl alleen de eerste 2 personen dat halen.
De som moet 5.925.800 zijn, ook de som van de gemiddeldes klopt niet (2710 ipv 6972, oftewel 5,42 gemiddeld) en het gemiddelde aantal dagen geregged (2236 ipv 2883).
/mierenneuken
Dat zal het wel zijn, maar echt duidelijk is het niet als je iets 'Top 500' noemt en onderaan een tabel je over iets anders gaat sommeren dat de tabel zelfGlowMouse schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Waarom denk je dat het een sommatie is? De top-500 posters hebben ook geen 100% van de posts geplaatst.
Maar goed, het is me nu duidelijk waar het 'totaal' op slaat. Misschien is het wel leuk om als statistiek erbij te zetten hoeveel % van het totaal gebruikt wordt door de top 500 posters (wat dus 29,48% is)
[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 02-05-2007 23:49 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Komt waarschijnlijk gewoon door aal die poststats geile tweakerts die nu die page aan het bekijken zijn
Humankind… be both.
Kees?
Dag 0: Kees!!! Je top is stuk!
Dag 1: Kees!! Prutz0r!!
Dag 2: Kees!! Fixen, we kunnen niet zonder die top 500, pleeaaasseee...
Dag 3: Crew verontschuldigt zich en legt uit dat Kees andere prioriteiten heeft
Dag 4: Kees komt langs, klikt ergens en fixt 't, waarschijnlijk per ongeluk
Dag 4: The crowd goes mad and screams...
☻/
/▌
Motrax schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:03:
Ow jee... krijgen we weer het al oude ritueel?
Dag 4: Kees komt langs, klikt ergens en fixt 't, waarschijnlijk per ongeluk
Volgens mij bestaat die top500 alleen om regelmatig kapot te gaan en Kees van de straat te houden
Motrax schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:03:
Ow jee... krijgen we weer het al oude ritueel?
Dag 4: Kees komt langs, klikt ergensschopt de serverbak en fixt 't, waarschijnlijk per ongeluk
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
!!!Motrax schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:03:
Dag 0: Kees!! Prutz0r!!
Dag 0: Kees!! Fixen, we kunnen niet zonder die top 500, pleeaaasseee...
Dag 0: Crew verontschuldigt zich en legt uit dat Kees andere prioriteiten heeft
Dag 0: Kees komt langs, klikt ergens en fixt 't, waarschijnlijk per ongeluk
Hebbes

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon op 25-07-2007 11:55 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Humankind… be both.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Mwoh deze is tofferFalcon schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:54:
... shit waar is dat plaatje ook maar weer.. iemand?
Hebbes [afbeelding]

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 25-07-2007 12:53 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
moet je maar eens onderaan kijken... dan staan er mensen met 8 (!) posts in.
Vaag.
das niet verkeerd.Boudewijn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:59:
als je sorteert op gemiddeld aantal posts doet hij wat verkeerd.
moet je maar eens onderaan kijken... dan staan er mensen met 8 (!) posts in.
Vaag.
Dat is het gemiddelde aantal per dag.
Die gozer met 8 posts, is pas 3 dage geregistreerd.. dus zijn gemiddelde ligt gewoon erg hoog nog
Humankind… be both.
Voorbeeld:
997 bartgrefte -- 3042 -- 3.07 -- 992
998 ShiroNeko -- 8 -- 2.67 -- 3
999 Tarin -- 7295 -- 3.05 -- 2395
Volgens mij zijn de nummers 1-500 vergeven aan degenen met de meeste posts, en dat daarom de gemiddelden bij 501 beginnen.BreadFan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:04:
En toch klopt het niet. Sowieso begint de nummering daar bij 501, maar her en der staan een paar mensen met weinig posts (pak 'm beet < 50) met een gemiddelde in dat lijstje die helemaal nie top die plek horen.
Voorbeeld:
[...]
En volgens mij is het meer regel dan uitzondering dat mensen die nog maar net geregistreerd hebben en een aantal posts gemaakt hebben op de verkeerde plaats in de lijst staan. Ik zie het in ieder geval vrij vaak voorbijkomen
Dat gaat dus fout bij mensen die veel posten en een korte tijd geregistreerd zijn, maar op de lange termijn komt het wel weer goed.
ok dat bedoelde ik dusKees schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:36:
De gemiddelde post/dag klopt niet helemaal inderdaad, omdat ik sorteer op $aantal_posts / $aantal_seconden_geregged maar vervolgens het $aantal_posts / round($aantal_dagen_geregged) weergeef.
Dat gaat dus fout bij mensen die veel posten en een korte tijd geregistreerd zijn, maar op de lange termijn komt het wel weer goed.
wel beetje vaag gedaan...
Het is nu ook opgelostBoudewijn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:38:
[...]
ok dat bedoelde ik dus
wel beetje vaag gedaan...
hm - niet dus
[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 26-07-2007 15:50 ]
Iemand krijgt een banmelding bij zijn volgende hit.
Het sysadmin irc-cafe
melding? wie zegt dat hij een pagina te zien krijgtsilverstorm schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:06:
[...]
Iemand krijgt een banmelding bij zijn volgende hit.
wacht, lama

/me mompelt iets over lezen en interpreteren enzo
[ Voor 40% gewijzigd door BreadFan op 26-07-2007 16:30 ]
meteen maar even ng-layout gemaakt, laad ongeveer 500x sneller
[ Voor 32% gewijzigd door Kees op 26-07-2007 16:39 ]
Deze kan dan ook wel een NG layout gebruiken. Anders staat dat ook zo raarKees schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:38:
anyway, ik zie nu geen fouten meer in de gemiddelde posts sortering
meteen maar even ng-layout gemaakt, laad ongeveer 500x sneller
Anders wordt die kolom zo ontzettend breed
Doe eens een goede f5?RoD schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:46:
[...]
Deze kan dan ook wel een NG layout gebruiken. Anders staat dat ook zo raar
Overigens schrik ik elke keer weer als ik erin kijk.. er zijn nu al 230 gebruikers met meer dan 10.000 posts
[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 26-07-2007 16:51 ]
Erg netjes zo
Humankind… be both.
Ik loop nog maar 55K achterVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:06:
Hoe lang zou het nog duren om HlpDsk voorbij te streven met 90+k aan posts?
8 Keer in het werken bij sogeti topic geen techpost hop erafSpike_wolf schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:01:
[...]
das niet verkeerd.
Dat is het gemiddelde aantal per dag.
Die gozer met 8 posts, is pas 3 dage geregistreerd.. dus zijn gemiddelde ligt gewoon erg hoog nog
¿qué?TrailBlazer schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:26:
[...]
8 Keer in het werken bij sogeti topic geen techpost hop eraf
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 26-07-2007 19:45 ]
Humankind… be both.