Medetweakers,
Misschien raar, maar heb een probleem met het onderstaande PHP script, het script wordt opgeroepen d.m.v. functions. Deze wordt opgeroepen op de plek waar het nodig is.
Zoals je ziet aan de code zou het script gegevens uit de database moeten halen, dmv de doorgegeven variablen. Deze vervolgens parsen naar een Textarea op de website, zodat de gegevens bewerkt kunnen worden.
Het probleem met het script is als volgt, wanneer het wordt opgeroepen geeft het script de foutmelding aan:
De code ziet er als volgt uit (PHP.ADM.SQL.Tasks.php):
Mijn vraag is, zien jullie wat hier fout is in dit script. Ik gebruik deze methodes regelmatig, maar zie nu dit probleem niet... misschien jullie wel. Daarom vraag ik het hier even.
Alvast bedankt,
Remy
Misschien raar, maar heb een probleem met het onderstaande PHP script, het script wordt opgeroepen d.m.v. functions. Deze wordt opgeroepen op de plek waar het nodig is.
Zoals je ziet aan de code zou het script gegevens uit de database moeten halen, dmv de doorgegeven variablen. Deze vervolgens parsen naar een Textarea op de website, zodat de gegevens bewerkt kunnen worden.
Het probleem met het script is als volgt, wanneer het wordt opgeroepen geeft het script de foutmelding aan:
code:
1
2
3
| <br /> <b>Warning</b>: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in <b>/home/remyeijmbe/domains/startcool.nl/public_html/v4/admin/scripts/PHP.ADM.SQL.Tasks.php</b> on line <b>6</b><br /> Unknown column 'adverteren' in 'where clause' |
De code ziet er als volgt uit (PHP.ADM.SQL.Tasks.php):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <?
Function GetAdminDBOutPut($ADM_DB_FROM,$ADM_DB_WHERE,$ADM_DB_ROW,$ADM_DB_WANTED){
$ADM_DB_RESULT = mysql_query("SELECT * from ".$ADM_DB_FROM." WHERE ".$ADM_DB_WHERE." = ".$ADM_DB_WANTED."");
$ADM_DB_OutPut = mysql_fetch_row($ADM_DB_RESULT) or die(mysql_error());
$ADM_DB_RETURN = htmlspecialchars($ADM_DB_OutPut->$ADM_DB_ROW);
Return $ADM_DB_RETURN;
}
Function GetAdminPageName($AdminPageName){
echo "blabla... PageName... grtz ray";
}
Function GetAdminPageTextBlock($TextBlockProcessor){
echo GetAdminDBOutPut("information_pages","PAGE","PAGECODE",$_GET[p]);
}
?> |
Mijn vraag is, zien jullie wat hier fout is in dit script. Ik gebruik deze methodes regelmatig, maar zie nu dit probleem niet... misschien jullie wel. Daarom vraag ik het hier even.
Alvast bedankt,
Remy
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris