Toon posts:

[Panzers Phase 2] Spel vraagt plots om cd-key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Eind vorig jaar heb ik Panzers Phase Two gekocht in Free Record Shop (België) in een promotie-actie
(3 games voor 25 euro)

Het spel werkte tot op heden altijd zonder problemen maar na het installeren van patch cp2_1_06patch (1.06) krijg ik bij het starten van het spel een kader voor het ingeven van de CD-Key (StarForce).

Echter is bij het game geen key / boekje aanwezig en in de Free Record Shop wilt men het spel niet ruilen of terug nemen en weten ze van geen boekje of dergelijke met key.

Na Googlen zijn er blijkbaar meer mensen met het probleem maar blijkbaar stuurt de producent van het game (CDV Software) je altijd terug naar de winkel ... (ik wacht nog wel op reply van hun).

Ben ik nu aangewezen om een illegale versie te gaan spelen of kan ik die Starforce omzeilen?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nee, dat is simpel, Starforce kan je bijna onmogelijk (of zelfs helemaal niet) omzeilen. Als CDV Software zegt dat je naar de winkel moet gaan moet je maar bij Free Record Shop een code of een nieuwe claimen :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Errr, kijk eens aan de binnenkant van je doosje oid?

Er moet toch ergens een serial bijzitten?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Boeiend, speel gewoon de illegale versie, als je de game toch echt hebt gekocht is het afaik niet eens illegaal om het spel opnieuw te downloaden zonder Starforce. Als developers/verkopers je hiertoe dwingen zit er verder ook weinig anders op ben ik bang.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dat probleem heb ik bij de FRS ook eens gehad. Destijds C & C Generals gekocht waar ook geen boekje bij zat. Uiteindelijk maar van een vriend een cdkey gekregen, want van ruilen of het zoeken van een boekje wilden ze bij de FRS niets weten.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Verwijderd

bij mijn versie van Panzers Phase Two staat hij op de achterkant van het boekje onderaan.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 22:02
ElBarto schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:10:
Dat probleem heb ik bij de FRS ook eens gehad. Destijds C & C Generals gekocht waar ook geen boekje bij zat. Uiteindelijk maar van een vriend een cdkey gekregen, want van ruilen of het zoeken van een boekje wilden ze bij de FRS niets weten.
Iets dergelijks heb ik ook gehad met Counterstrike Source. Helaas, dat gebeurt regelmatig bij de FRS dat er geen boekje bij zit. Bewijs dan maar eens dat je hem niet hebt gehad.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV aangezien dit een vraag/probleem is :)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Jozz schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:49:
[...]

Iets dergelijks heb ik ook gehad met Counterstrike Source. Helaas, dat gebeurt regelmatig bij de FRS dat er geen boekje bij zit. Bewijs dan maar eens dat je hem niet hebt gehad.
Controleren voordat je weggaat in de winkel? Thans, met zulke aankopen doe ik dat altijd.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag na aandringen key gekregen van CDV software via support :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:14:
Vandaag na aandringen key gekregen van CDV software via support :)
Da's netjes :o.
Pagina: 1