Mijn hd is doorgebrand ik had een paar problemen met de pc dus heb ik kast opengedaan om te kijken of er niks los zat. Alles zat nog goed maar de computer kwam n.eeit in het bios menu. cmos reset werkte ook niet. Ik alle onnodige dingen loskoppelen cd speler touchscreen etc en proberen of de pc nu wel doorwilde starten. Niet dus. Een voor 1 de overige componenten losgekopeld eerst 1 geheugen bankje werkte neit andere ook niet hd losgekoppeld werkte ook niet. toen had ik er genoeg van heb ik alles weer inelkaar gezet precies zoals het eerst ook zat en ineens komt er rook van de hd af. ik snel de steker losgetrokken van de voeding maar het was al te laat.
Nou heb ik een paar vragen: Er zit nog ruim 4 en een half jaar garantie op de Hd geldt dit nog?
Het bedrijf wara ik de HD vandaan heb is failliet als de garantie nog geldt hoe moet dat?
En is er kans dat andere hardware beschadigt is?
de Specs:
HD seagate barracuda 7200.10 320 GB
Mobo Asus P5B deluxe
cpu intel e6600
vga x1900xt ati
voeding ocz modstream 450 watt
geheugen kinston value ram 2x1024 MB pc 5300
Alles komt bij computerfarm vandaan is later failliet gegaan aankop datum is ergens oktober 2006
Nou heb ik een paar vragen: Er zit nog ruim 4 en een half jaar garantie op de Hd geldt dit nog?
Het bedrijf wara ik de HD vandaan heb is failliet als de garantie nog geldt hoe moet dat?
En is er kans dat andere hardware beschadigt is?
de Specs:
HD seagate barracuda 7200.10 320 GB
Mobo Asus P5B deluxe
cpu intel e6600
vga x1900xt ati
voeding ocz modstream 450 watt
geheugen kinston value ram 2x1024 MB pc 5300
Alles komt bij computerfarm vandaan is later failliet gegaan aankop datum is ergens oktober 2006
I can't wait to shoot!