Toon posts:

KPN rekening

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben afgelopen april overgegaan van Wanadoo ADSL Lite naar Orange Family (alleen internet, geen telefonie). Mijn kosten voor Lite waren 20euro per maand naar KPN en 15 naar Wanadoo. Nu ik ben overgestapt vallen de KPN kosten weg of zie ik dat verkeerd. Ik krijg nu nl. een rekening van KPN voor adsl lite voor de maanden mei en juni toegestuurd. Dit klopt toch niet?

Help mij uit de brand.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 19:42

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:18:
Ik ben afgelopen april overgegaan van Wanadoo ADSL Lite naar Orange Family (alleen internet, geen telefonie). Mijn kosten voor Lite waren 20euro per maand naar KPN en 15 naar Wanadoo. Nu ik ben overgestapt vallen de KPN kosten weg of zie ik dat verkeerd. Ik krijg nu nl. een rekening van KPN voor adsl lite voor de maanden mei en juni toegestuurd. Dit klopt toch niet?

Help mij uit de brand.
Succes ermee, ik ben al vanaf december vorig jaar met iets soortgelijks bezig.. is typisch KPN blijkbaar

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:58

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wanneer heb je het opgezegd en moet je niet toevallig je jaarcontract uitdienen?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Help mij uit de brand.
wat jij nu hebt is alles via orange en orange betaald nu zelf de kosten voor de lijn.
dus krijg je geen apparte rekening meer ;)

Verwijderd

en de kosten die je nu hebt gekregen zijn de kosten voor de periode dat je nog heel even bij de kpn zat.
de kosten worden verrekend en je krijgt over 2 maanden het verschil weer terug gestort omdat je 2 maanden van te voren betaald voor abbo kosten bij kpn

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26

Help mij uit de brand.
Dikke kans dat de factuur al was opgesteld voordat je administratief over was naar Orange. Dat houdt in dat KPN dit bij de volgende factuur crediteert.

Gebeurt regelmatig, komt allemaal goed. :)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:41
Heb je de KPN al gebeld?

Verwijderd

KPN factureerd vooruit en het is al mei. Daarnaast zou ik KPN bellen.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
GraveR schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:35:
[...]

Dikke kans dat de factuur al was opgesteld voordat je administratief over was naar Orange. Dat houdt in dat KPN dit bij de volgende factuur crediteert.

Gebeurt regelmatig, komt allemaal goed. :)
Het systeem corrigeert dat automatisch, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Maar je mag het natuurlijk navragen.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

JdM schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Succes ermee, ik ben al vanaf december vorig jaar met iets soortgelijks bezig.. is typisch KPN blijkbaar
Dan doe je blijkbaar toch iets goed fout ;)

Effe KPN bellen en opgelost is het....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor uw antwoorden.
Had nog even naar KPN gebeld en kwamen met hetzelfde antwoord als u hierboven al heeft gezegd.
"Op de volgende rekening zal het worden gecrediteerd."

ADSL van KPN zou op 25 april worden gestopt. Het was allemaal netjes door Orange doorgegeven en de registratie moest nog worden aangepast in het systeem dus vandaar dat je de rekening nog voor de maanden mei en juni krijgt.

Bedankt allen.

Topic kan op slot!

:)
Pagina: 1