Toon posts:

Grote artifacts bij Hitman Blood money

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede-tweakers,

Als ik Hitman wil spelen flipt me PC helemaal, ik krijg mega artifacts, zelfs tijdens het laden.
Ik weet niet zo goed waar ik deze topic moet plaatsen, dus zet ik hem maar hier.
Specs:
Intel Core® 2 Duo E6400 @2,5ghz
nVidia GeForce 6800GS @ stock
Asus P5N-E SLI

1GB 667 DDR2 Geheugen @ 680

Cya

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:12

Arethusa

Niet die server

Wat voor instellingen gebruik je binnen het spel? Heb je dit alleen met Hitman?

Meer informatie hierover is gewenst.

Cya

[ Voor 18% gewijzigd door Arethusa op 02-05-2007 12:06 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• topcad
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 21:59
Als je je Processor @stock hebt draaien is het probleem dan opgelost??

Heb ik wel eens gehad bij een game.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Wat heb je zelf al geprobeerd? Van eigen inzet blijkt namelijk niets.
Ook vertel je niets over de setting waarmee je de game speelt, welke drivers je gebruikt, of je de game gepatched hebt ja of nee.
Sorry maar hier kunnen we gewoon niets mee.

Dingen die je zeker moet doen is het uitschakelen van je overclock en kijken hoe het dan draait. Controleer vervolgens of je de laatste drivers gebruikt en de meest recente versie/patch van Hitman Blood Money gebruikt. En speel met de settings van Hitman, verlaag of verhoog de details en resoluties.
Als dit spel als enige grafisch in de war raakt is het vrijwel altijd softwarematig of je hebt gewoon corrupte textures. Gooi voor de zekerheid even een filecheck over je harddisk heen om te kijken of dat consistent is en herinstalleer desnoods Hitman.

Mocht je er nou nog niet uit komen en heb je na flink zelf puzzelen toch hulp nodig, neem dan voordat je een topic maakt ten minste even Het algemeen beleid door. Daar kun je zien wat er zoal verwacht wordt van topicstarts op GoT :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.