Videobewerking?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 22:59
Ik heb een dvd-camcorder van Sony en heb gisteren een aantal scenes opgenomen. Ik heb het discje gefinalized, dus ik kan het niet meer bewerken.

Is er een programma waarmee ik dvd's kan bewerken?

Daarmee bedoel ik:
- DVD inladen
- Scenes knippen
- Scenes in een andere volgorde achter elkaar zetten
- Eventueel muziekje onder zetten
- Intro-filmpje en afsluitende credits toevoegen.

Welk programma is hier expert in? Het moet niet een te moeilijk programma zijn. Gebruiksvriendelijkheid moet voorop staan.

Dank je!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 20:31
Windows Movie maker? Lijkt me dat ie gewoon avi op het dvdtje zet?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 15:46

BaRF

bijna kerst

Volgens mij is het makkelijkst (en nederlands) Pinnaclesys Studio. Nieuwere versies kunnen ook DVD importeren.

Fijn zelf gezocht? :D

kijk even op www.pinnaclesys.com ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 02-05-2007 10:15 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat we meer verwachten van een topicstart. Bovendien heeft het niets met officesuites van doen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit heeft niets van doen met Officesuites en -software, het past beter in CSA. Maar omdat het onder andere daar al heel vaak is besproken, lijkt het niet de moeite om het op dit moment te verplaatsen en sluit ik het. Kijk eerst zelf even rond in CSA (en misschien in AVH en natuurlijk de rest van het web), vorm een mening over wat tools, probeer er eventueel een of twee, en open dan indien nodig een topic in CSA waar je dan even aangeeft wat waarom niet een optie is. Dan kunnen we tenminste goed helpen, i.t.t. het nu maar roepen van wat namen :)

edit: zegt spuit-11. Zie ook hierboven :+

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 02-05-2007 10:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.